Wendy schreef:
Ik hoor net op het nieuws dat hij spijt heeft en de camera samen met de organisatie gaat vergoeden.
Spijt. Jaja... Dat het zo'n gedoe is geworden zeker? Ik geloof nooit dat hij spijt heeft dat hij het heeft gedaan.

SPIJT volgens mij heeft die maf de smaak te pakken
©bron Rtl Nieuws
Enkele dagen nadat cabaretier Theo Maassen een camera had vernield, rukt hij nu een tape uit een videocamera.
Aangifte
De cabaretier heeft zich de woede van een camerateam van Campus TV op de hals gehaald. Hij was er niet van gediend dat Campus TV hem om een reactie kwam vragen op het incident van afgelopen weekeinde. Hij greep de videocamera en stal het bandje eruit. Als Maassen de tape niet teruggeeft, doet Campus TV aangifte.
Reactie
"We willen de beelden terug, dan is voor ons de zaak afgedaan", aldus hoofdredacteur Wouter Laumans van het digitale televisiekanaal voor studenten.
Camera vernield
De cabaretier kwam dit weekeinde al in het nieuws omdat hij de camera van een fotografe kapot had gesmeten tijdens zijn show op het Amsterdam Comedy Festival. De aanklacht die de fotografe indiende, is intussen ingetrokken omdat Maassen heeft beloofd de schade te vergoeden.