Ik wil bij deze het gehele Photodrome team en de leden een mooie afsluiting van 2012 en een gezond en fotorijk 2013 toewensen !!!
Persoonlijk kon ik 2012 mooi afsluiten met een serie van pestvogels die hier in de buurt gesignaleerd waren, deze vogel stond al lang op mijn wensenlijstje.
Had ik nou net die dag van de "kerstman" de Canon 5D Mk III ontvangen, dus een mooie gelegenheid om deze eens uit te proberen. Foto's gemaakt met de 500 mm IS L en 1.4 extender op monopod.
foto 1.

1/250 sec, F6.3, ISO 800, +1EV
foto 2.

1/250 sec, F7.1, ISO 3200 !!!, +1/3EV
foto 3.

1/320 sec, F7.1, ISO 800, + 1EV.
Nog even over de 5D Mk III, wow wat een beest van een camera. Het licht was die dag niet geweldig met veel zware bewolking en soms licht regen. Begonnen met ISO 800 maar heb aan het eind van de middag de ISO naar 3200 opgeschroefd met nog steeds goed bruikbare platen (zie foto 2).
Ik ga hier in 2013 nog veel plezier mee beleven.
Zal binnenkort deze pestvogel serie wat verder aanvullen.

Maar fraaie serie Bert, en natuurlijk ook jij een voorspoedig 2013 en veel fotoplezier 

. Vooral wanneer het licht minder is kan je zonder al te veel problemen gewoon lekker doorgaan en zelfs lenzen waar ik voorheen minder enthousiast over was presteren samen met deze camera super. (ps: houd ook de nieuwe update begin dit jaar in de gaten)
met voor mij nr 3 als voorkeur en ook gefeliciteerd met je aanwinst
)