Foto 2

Zit een tikkeltje kleur/lichtverschil in.
Vond het weer erg leuk om er weer 2 bij elkaar te vinden
1/160 sec
f/6,3
iso 500
90mm
1/3 EV

Paula Loonen schreef:Geen idee of het zusjes zijn. Ik kom er maar niet achter wanneer het een jongetje of een meisje is, want er zijn steeds uitzonderingen![]()
Mooie foto!

Louise.V schreef:Paula Loonen schreef:Geen idee of het zusjes zijn. Ik kom er maar niet achter wanneer het een jongetje of een meisje is, want er zijn steeds uitzonderingen![]()
Mooie foto!
Paula het vrouwtje van het icarus blauwtje is bruin aan de buitenkant en binnenin bruin-paarsblauw.
Maar inderdaad het is niet altijd gemakkelijk om te zien want je hebt ook nog het icarusbruintje en die ken ik niet

Bas schreef:Louise.V schreef:Paula Loonen schreef:Geen idee of het zusjes zijn. Ik kom er maar niet achter wanneer het een jongetje of een meisje is, want er zijn steeds uitzonderingen![]()
Mooie foto!
Paula het vrouwtje van het icarus blauwtje is bruin aan de buitenkant en binnenin bruin-paarsblauw.
Maar inderdaad het is niet altijd gemakkelijk om te zien want je hebt ook nog het icarusbruintje en die ken ik niet
Denk dat je hier het bruin blauwtje bedoeld. Verschil is inderdaad lastig te zien, edoch als je het verschil eenmaal kent zijn ze simpel uit elkaar te houden. Verschil is o.a. wortelvlek. Zet het dadelijk wel even neer hier, als ik pc aan heb staan.