Dit mooie modelletje heet Eva en ze is op de foto nog net geen twee maanden oud...

Hoe had jij je lampen neer gezet? Ik had er twee bij mij, met pluutjes en 1 vierkante softbox, ook een reflectiescherm had ik meegenomen... Deze is gemaakt met een witte plu waar ik doorheen geflitst heb.Reko schreef:Had wellicht wat meer spanning met de belichting kunnen aanbrengen.

Ja, mutsjes doen het ook altijd goed bij ouders, dat besef ik me als geen ander....maar vind je plaat zo heerlijk puur! en dan vind ik het mutsje daar niet aan bijdragen.Wolves fotografie schreef:Bedankt voor jullie leuke reacties!![]()
Zelf vind ik het mutsje wel leuk erbij (heb ook soortgelijke foto's zonder het mutsje), maar dat is natuurlijk iets smaakgebonden...
Hoe had jij je lampen neer gezet? Ik had er twee bij mij, met pluutjes en 1 vierkante softbox, ook een reflectiescherm had ik meegenomen... Deze is gemaakt met een witte plu waar ik doorheen geflitst heb.Reko schreef:Had wellicht wat meer spanning met de belichting kunnen aanbrengen.