Mijn eerste "wildlife" foto. Heb geen schuilhut en de skyline moet je maar voor lief nemen.... Maar toch maar mooi mijn eerste hertje geschoten...(linksonder)...
Lekkere plaat, skyline steekt mooi af tegen het groen in de onderhoek die mooi natuurlijk kader en futuristische bouwerken geeft. Lekkere pittige en sprekende contrasten in de lucht, geven er een hemels gevoel aan.
Henry: heb de foto al iets recht gezet op de grote toren, maar vind het schuine wel een beetje passen bij de wat "futuristische" uitstraling, dus heb het maar zo gelaten...
Bedankt voor jullie opmerkingen... Gotschas: aan de onderkant liep een hekwerk die ik niet zo mooi vond en heb daarom de "brug" naar de punt toe laten lopen door net boven het hekwerk af te snijden...
Lina: het reetje leeft in een hertenkamp naast het malieveld... Met al die wildfotografie vond ik het wel grappig om te doen als of...... Vind um als contrast met het stedelijke wel iets toevoegen aan het geheel... Rubberduck: die vlekken vallen mij nu ook op op de labtop, misschien plaatselijk het contrast nog wat ophogen...
Letterlijk en figuurlijk een contrastrijke plaat! De lucht neigt hier en daar wat naar overbelichting, maar niet echt storend. Enne.. het hertje mag van mij blijven
Bedankt voor de reacties !! Maribex: de foto is tegen de zon in genomen en van de bovenkant heb ik een heel stuk uitgebeten lucht met zon weggehaald... Dat kleine stukje wat er nog zit, het zij zo....
leuke foto waarin ik de uitersten stad + natuur netjes naast elkaar zie. belichting vind ik niet helemaal lekker, links bij de boom aan de donkere kant en de lucht uitgebeten.