Is het wat ?

EXIF:
Model : Canon EOS 40D
ExposureTime : 1/8Sec
FNumber : F5,0
ISOSpeedRatings : 800
FocalLength : 32,00(mm)
ND110 filter
*UPDATE*

jumper schreef:Een belg loopt rond in de hemel. Hij komt voorbij een lokaal met allemaal wijzers waar namen van landen opstaan. Af en toe beweegt er een wijzer. De Belg vraagt wat dit te betekenen heeft.
Men antwoordt dat dat waneer de wijzer voruitgaat er ergens in dat land een fotograaf een fout maakt.
Na een korte rondgang vraagt hij waar de wijzer van Nederland hangt. Waarop men antwoordt in de keuken als ventilator.
Ventilator was ook mijn eerste indruk, maar lees nu dat dit de bedoeling is, dus foto geslaagd.
Jumper BB
Mij ontgaat de de belgenmop die je plaatst.![]()
En als de maker een startende molen in gedachten heeft prima. De snelheid is van de wieken is goed gevangen maar zoals eerder opgemerkt is het verder een donker en oninteressant plaatje

Vind de zwart-wit plaat niet zwart en wit genoeg. Voor mij te veel grijs.

jumper schreef:Mij ontgaat de de belgenmop die je plaatst.![]()
Juist, typische reaktie![]()
Wat je ontgaat aan deze belgemop is dat je er evengoed een nederlandse, chinese, spaanse, mongoolse enz..... mop kunt van maken![]()
En als de maker een startende molen in gedachten heeft prima. De snelheid is van de wieken is goed gevangen maar zoals eerder opgemerkt is het verder een donker en oninteressant plaatje
Daarom heb ik ook geschreven "Geslaagde foto"
Maar mij ontgaat het waarom u dit een donker en oninteressant plaatje vindt
Jumper BB