Zo dat ziet er strak uit Een donkere achtergrond zoals in 4 is altijd goed. maar een achtergrond zoals de 1e waarbij de vlekken in de achtergrond lichtval suggereert spreekt mij nog weer meer aan. De warmere kleuren van de 3e vind ik het mooist van deze serie
Laatst gewijzigd door pipanda op 06 jan 2009 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Hele frise heldere foto's van ijskristalen, belichting en scherpte zien er goed uit. Lichte kleurinvloeden veranderen de sfeer in elke foto.
Zeer beperkte scherptediepte, die voor mij persoonlijk vooral bij de eerste twee het meest aangenaam liggen.
Bij deze serie een lichte voorkeur voor de tweede plaat, niet alleen vanwege de goede scherptediepte, maar ook vanwege de iijskristallen op de voorgrond in de onscherpte die op ons afkomen en meer diepte geven. Maar ook door de koele en ijzige kleurstelling.
Remkodevos: met m'n macrolens, die bijna niet van mn camera af te krijgen is overigens... Ja, en dan gewoon erboven hangen, zorgen dat je zo evenwijdig mogelijk komt met het grassprietje (dan wordt alles even scherp). En dan gewoon afdrukken.