N.B.: andere tortel en een paar meter verderop met bonte ilex in achtergrond.
Update nav. ruisdiscussie:

Dank voor je reactie Ron.Ron62 schreef:Deze is het niet Peter, zit echt veel te veel ruis in.

Als het volgens jou geen ruis is, wat is dat korrelige effect dan volgens jou? Want ik zie het ook overduidelijk.RoquiRocks schreef: Wellicht moet er toch eens gedebatteerd worden over " ruis " .

Je hebt gelijk Rob.Rob Olivier schreef:Als het volgens jou geen ruis is, wat is dat korrelige effect dan volgens jou? Want ik zie het ook overduidelijk.RoquiRocks schreef: Wellicht moet er toch eens gedebatteerd worden over " ruis " .

En zo is het, als jij de ruis hier van toegevoegde waarde vind dan is de foto voor jou geslaagd. Voor Ron en mij is dat echter niet het geval.Ron62 schreef: Ik geef hier gewoon mijn mening op deze foto en ik vind de ruis hier de foto de das om doen, maar dit is slechts mijn mening, als jij het mooi vindt dan moet je gewoon foto's met ruis blijven maken.![]()

Dat verklaard een hoop.....update ziet er iets beter uit, maar het is dus gewoon een veel te grote crop.RoquiRocks schreef:Mbt. de mate van crop, deze is fors : 5472x3648 => 1216 x 1216.