Nee hoor Wil. Hoeft van mij ook niet maar dat bedoelde ik ook niet.
De dame in het rood zou voor mij ook meer het onderwerp mogen zijn.
Nu wordt de blik er naartoe getrokken maar kan ik te weinig van haar zien. Vermoed dat ze staat te filmen of fotgraferen.
Zonder haar zou het een architectuurfoto zijn. De rest van de mensen op het perron storen niet.
Even pietlutten, want ik vind het een mooie plaat met idd hele mooie lijnen. Voor mij zou de dame in het rood ook het hoofdonderwerp mogen zijn, de lijnen ondersteunen dan mooi. Wat mij dan enigszins van het onderwerp afleidt is het rode ding (?) tegen het kader aan, vlak naast haar. Doordat het dezelfde kleur heeft stoort het voor mij. De rode cirkel in het spant vind ik dat wel weer een leuk accent wat qua kleur terugkomt. Ik heb het rode ding weggehaald en voor mij is dat een verbetering. gr Harry
Bij het maken van de foto ging het bij mij op de eerste plaats om de architectuur met de gebogen lijnen en de lijnen op het perron. Dat het wachtende meisje dezelfde kleur jas had als de stalen steunbalk vond ik wel een extra bonus om haar in de compositie te betrekken. Wat het scheef staan betreft stoort het mij niet zo.