Stemmen foto van het jaar 2019
- Ron62
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ik heb geen flauw idee Hans, er zijn zat mensen die stemmen en die niks om foto's van vogels geven en ook ik heb een andere foto nog meer punten gegeven dan de foto van de IJsvogel. 
-
Hans v Ee
- Lid

En de ijsvogelRon62 schreef:Ik heb geen flauw idee Hans, er zijn zat mensen die stemmen en die niks om foto's van vogels geven en ook ik heb een andere foto nog meer punten gegeven dan de foto van de IJsvogel.
- BertvanElten
- Lid

Hoi Ron, zit hier toevallig eens doorheen te bladeren en weet ondertussen dat ik op de 4e plek geëindigd ben met de luipaard ontmoeting .... in ieder geval bedankt voor je support !!Ron62 schreef:Je had mazzel dat ik ook nog gestemd had.![]()
De foto die ik de meeste punten heb gegeven is op de 4e plek geëindigd.
Gr, Bert
- Ron62
- Moderator
Klopt Bert, die foto was het, dat vond/vind ik de mooiste van het afgelopen jaar.
Maar smaken verschillen nogal ben ik al een poosje achter, want foto's waarvan ik dacht dat ze hoger zouden eindigen die zijn ergens onderaan geëindigd en ook andersom natuurlijk.
Maar smaken verschillen nogal ben ik al een poosje achter, want foto's waarvan ik dacht dat ze hoger zouden eindigen die zijn ergens onderaan geëindigd en ook andersom natuurlijk.