Tikje scherper

Wat heeft pinhole te maken met deze foto?Ron62 schreef:Tsja, daar blijven de meningen denk ik over verdeeld.....voor mij is het bij dit soort fotografie op de eerste plaats belangrijk dat een foto scherp is waar ie scherp moet zijn, ik wil niet het gevoel krijgen dat ik een andere bril moet.
Als ik de foto op het volledige formaat hier bekijk(1373 x 1800 pixels) dan is de Uil best groot in beeld en zou ik het in het echt ook scherper zien denk ik.
Smaken verschillen nou eenmaal, ik snap juist weer niet hoe iemand de onscherpte van pinhole fotografie mooi kan vinden, ik vind het verschrikkelijk.![]()

Onder andere corona Bert.BertvanElten schreef:Hoi Hans, staat er imposant op.![]()
Je hebt ons de laatste maanden wel erg getrakteerd op een zeer uitgebreide serie foto's van uilen, valken, hop, etc. van je bezoeken aan de valkenier, prachtige serie.![]()
Persoonlijk mis ik wel een beetje ook je vroegere aanvulling vanuit o.a. vogelhutten en je struinen door de natuur (Hoge Veluwe, etc.).Kom je daar niet meer? (je zult zeker een reden hebben).
Gr, Bert