Erg mooie lucht en licht, maar de rest van de plaat houdt de aandacht niet echt vast. Er zit behoorlijk wat groothoekvertekening in. Misschien randje van onderkant eraf?
Sluit me aan bij voorgangers, hele mooie lucht. Maar de ondergrond is erg donker, en de afstand tot de onderwerpen zo ver, dat je geen blikvanger in het geheel hebt, en de kijker niet lang wordt vastgehouden bij dit beeld.
Voor mij had je nog een paar minuten mogen wachten tot het moment dat de zon ondergaat. Dan had de lucht nog mooier geweest en was het water donkerder waardoor en ,voor mij een beter contrast onstaat tussen lucht en water. Wat niet belet dat het nu ook al een mooie lucht is. Jumper BB
heidelroosje schreef:Hey jongens jongens jongens jongens jongens... Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?
Weten jullie niet wat poekels zijn?!!!
Alla bonheur, sensorpoekels Wat uw opschrift "scheef" betreft moet ik u zeggen dat het perfekt mogelijk is dat er dit perspektief onstaat waneer een gebouw van ons weg verdwijnt naar de horizon toe. Dit heeft dan met het camerastandpunt te maken. Jumper BB
Mooie lucht, alleen jammer dat het geheel verder wat donker is maar daar ontkom je denk ik niet aan in dit soort situaties zonder een ndgrad filtertje te gaan gebruiken.