Heb je alle meegeleverde software die je bij je camera krijgt geinstaleerd. Ik heb geen Nikon, maar bij Canon zit er op de software-CD een programma die dat mogelijk maakt.
Hoe krijg ik de foto die ik maak gelijk op mijn laptop?
-
senna111
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
lees het boekje even door en anders de help icoontje bij je geleverde sofware. als je foto's in raw maakt kan die ze volgens mij niet eens gelijk openen. maar moet je ze eerst van de camera importeren.
- Bjorn
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Menu -> SETUP MENU -> USB -> PTP inschakelen
Waarschijnlijk staat je camera op "Mass Storage" ingesteld en dan werkt die functie niet.
Verder weet ik ook niet of de bijgeleverde software die functie ondersteund. Wel kan het met Apple's aperture "File" -> Tether -> Start new session. Met deze software kan je ook je camera bedienen maar dan moet je wel een Apple hebben. Het is mij niet bekend of er ook een soort gelijk programma is voor Windows.
Succes,
Bjorn
Waarschijnlijk staat je camera op "Mass Storage" ingesteld en dan werkt die functie niet.
Verder weet ik ook niet of de bijgeleverde software die functie ondersteund. Wel kan het met Apple's aperture "File" -> Tether -> Start new session. Met deze software kan je ook je camera bedienen maar dan moet je wel een Apple hebben. Het is mij niet bekend of er ook een soort gelijk programma is voor Windows.
Succes,
Bjorn
?