Jammer Henry, maar ook goed gedaan!
Stemmen Challenge XXIV - Naast
gefeliciteerd. Wendy en Frans.
Jammer Henry. jou foto was zeker een hele mooie.
dit was denk ik de moeilijkste poule.
alle 3 de foto's waren ontzettend mooi.
Jammer Henry. jou foto was zeker een hele mooie.
dit was denk ik de moeilijkste poule.
alle 3 de foto's waren ontzettend mooi.
- Henry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Jabbeke en Vaag, dank je wel 
Probleem is dat Wendy en Frans geduchte tegenstanders zijn, maar als je wilt winnen maakt het niet uit of je hun in de eerste of in de laatste ronde tegen komt. Voordeel voor mij is dat ik nu meer tijd heb om een foto voor de maandopdracht te maken
Voor de liefhebbers:
- zwart achtergronddoek
- twee flitsers gebruikt los van de camera:
a. linksachter om de suikerkorrels te bevriezen (flits op het tweede gordijn). Eenvoudige snoot gemaakt om flitslicht van de achtergrond weg te houden
b. linksvoor en wat hoger: belichting van het kopje , de suiker en mijn hand. De flitser met kwart vermogen laten flitsen
Probleem is dat Wendy en Frans geduchte tegenstanders zijn, maar als je wilt winnen maakt het niet uit of je hun in de eerste of in de laatste ronde tegen komt. Voordeel voor mij is dat ik nu meer tijd heb om een foto voor de maandopdracht te maken
Voor de liefhebbers:
- zwart achtergronddoek
- twee flitsers gebruikt los van de camera:
a. linksachter om de suikerkorrels te bevriezen (flits op het tweede gordijn). Eenvoudige snoot gemaakt om flitslicht van de achtergrond weg te houden
b. linksvoor en wat hoger: belichting van het kopje , de suiker en mijn hand. De flitser met kwart vermogen laten flitsen