Avondkleuren
Heerlijk rustige platen!
En je was zo te zien niet de enige?
Hoe sterk is je ND filter?
En je was zo te zien niet de enige?
Hoe sterk is je ND filter?
- WietseH
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Nee, ik was niet helemaal alleen
Ik maakte gebruik van een nd8 filter van Hoya en een 25% grijsverloop.
Erg gemakkelijk werkt dit niet, dus een set van Lee staat nu wel op mijn verlanglijstje, maar daar hangt wel een prijskaartje aan helaas
Ik maakte gebruik van een nd8 filter van Hoya en een 25% grijsverloop.
Erg gemakkelijk werkt dit niet, dus een set van Lee staat nu wel op mijn verlanglijstje, maar daar hangt wel een prijskaartje aan helaas
- peter reinders
- Lid

- Contacteer:
Mooie serene platen. Heb het idee dat de horizon niet helemaal recht staat. Loopt imo, weliswaar minimaal, maar toch iets naar rechts af. Zeker in foto 1.
Foto twee vind ik de mooiste qua compositie en voegt je collega fotografie echt iets toe. In f3 staan de stenen op de voorgrond te centraal in mijn visie.
Foto twee vind ik de mooiste qua compositie en voegt je collega fotografie echt iets toe. In f3 staan de stenen op de voorgrond te centraal in mijn visie.
- WietseH
- Lid

Je hebt gelijk!
Ik had de foto's rechtgezet, maar was nog niet tevreden met het resultaat en heb ze toen vanuit het RAW-bestand opnieuw bewerkt zonder ze recht te zetten.
Bedankt voor jullie reactie Peter en Mikado.
Ik had de foto's rechtgezet, maar was nog niet tevreden met het resultaat en heb ze toen vanuit het RAW-bestand opnieuw bewerkt zonder ze recht te zetten.
Bedankt voor jullie reactie Peter en Mikado.
Bij mij staat Cokin Z op het verlanglijstje... dus begrijp hetWietseH schreef:dus een set van Lee staat nu wel op mijn verlanglijstje, maar daar hangt wel een prijskaartje aan helaas
- Annemiek
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Kan niets nieuws toevoegen. Mooie kleuren.
1. horizon recht zetten
2. fotograaf opzeker meerwaarde en de mooiste
3. stenen iets te centraal
En filters lijken me helemaal het einde!
1. horizon recht zetten
2. fotograaf opzeker meerwaarde en de mooiste
3. stenen iets te centraal
En filters lijken me helemaal het einde!
- Rob Olivier
- Lid

Alles is wel zo'n beetje gezegd denk ik. Het zijn gewoon prachtige foto's! 
- markleeman
- Lid

- Contacteer:
Fijn licht en sferen! Bij 1 vind ik de donkere steen wel heel erg in de hoek staan, zou het iets fijner vinden als er iets meer ruimte zou zijn met de rand. Bij 3 vind ik de stenen onderin wat krap in beeld, iets meer ruimte onder zou ik hier beter vinden.
- WietseH
- Lid

Iedereen bedankt voor de reacties!
@markleeman: Ik kan mij voorstellen dat je bij foto 1 iets meer ruimte zou willen bij de rand, maar dan had ik storende elementen op de foto gekregen.
Ik zal even zien of ik binnenkort tijd heb om een update te plaatsen van foto 3 met iets meer stenen onderin.
@markleeman: Ik kan mij voorstellen dat je bij foto 1 iets meer ruimte zou willen bij de rand, maar dan had ik storende elementen op de foto gekregen.
Ik zal even zien of ik binnenkort tijd heb om een update te plaatsen van foto 3 met iets meer stenen onderin.