franse passie
- Nuelle
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik ga mee met Bas.
Ook niet echt een fijn beeld als zo'n vrouwtjes eend zo besprongen wordt. Schijnt veel te gebeuren. Vooral op plekken waar de eenden gevoerd worden. In brood schijnt een stof te zitten waar mannetjes eenden nogal hitsig van worden en daarnaast gaan ze niet meer zelf op zoek naar eten en gaan ze op zoek naar andere "activiteiten" en dan krijg je situaties waarbij de vrouwtjes eenden steeds door meerdere mannetjes verkracht worden met soms een fatale afloop. Het vrouwtje kan niet meer wegkomen. Heeft niks meer met voortplanting te maken...
Ook niet echt een fijn beeld als zo'n vrouwtjes eend zo besprongen wordt. Schijnt veel te gebeuren. Vooral op plekken waar de eenden gevoerd worden. In brood schijnt een stof te zitten waar mannetjes eenden nogal hitsig van worden en daarnaast gaan ze niet meer zelf op zoek naar eten en gaan ze op zoek naar andere "activiteiten" en dan krijg je situaties waarbij de vrouwtjes eenden steeds door meerdere mannetjes verkracht worden met soms een fatale afloop. Het vrouwtje kan niet meer wegkomen. Heeft niks meer met voortplanting te maken...
- herrias
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Hi Nuelle, misschien heb ik wat bijgeleerd? Het leken gewoon gezonde eenden die het voorjaar in hun bolletje hadden. Eigenlijk had ik nog een extra foto moeten maken, toen ze na afloop van hun samenzijn gezamenlijk weer in de rivier de Tarn hun weg vervolgden. niet echt een plek waar eendjes gevoerd worden.
- Nuelle
- Lid

- Contacteer:
Ik wist het vroeger ook niet.herrias schreef:Hi Nuelle, misschien heb ik wat bijgeleerd? Het leken gewoon gezonde eenden die het voorjaar in hun bolletje hadden. Eigenlijk had ik nog een extra foto moeten maken, toen ze na afloop van hun samenzijn gezamenlijk weer in de rivier de Tarn hun weg vervolgden. niet echt een plek waar eendjes gevoerd worden.
Bedankt voor de aanvullende info.
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
@nuelle: verkrachten is iets van mensen.
menselijke eigenschappen aan dieren toedelen doet dieren tekort.
het verhaal over het brood voeren lijkt me een broodje aap verhaal.
https://www.wetenschap24.nl/nieuws/arti ... nseks.html" onclick="window.open(this.href);return false;
menselijke eigenschappen aan dieren toedelen doet dieren tekort.
het verhaal over het brood voeren lijkt me een broodje aap verhaal.
https://www.wetenschap24.nl/nieuws/arti ... nseks.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Nuelle
- Lid

- Contacteer:
Ik neem het woord verkrachting hier terug. Te enthousiast besprongen zou ik het dan noemen. Ik weet van de tamelijk ingewikkelde eendensex. Misschien had ik het niet moeten noemen maar ik vond het geen fijn gezicht. Echter, het gebeurd ook regelmatig dat vrouwtjes eenden het besprongen worden door meerdere mannetjes het niet overleven. Waardoor? Ik heb begrepen door het overvoeren.
Maar ik zal er verder niet op door gaan want dat vind ik niet aardig t.a.v. Herrias die de foto geplaatst heeft.
Maar ik zal er verder niet op door gaan want dat vind ik niet aardig t.a.v. Herrias die de foto geplaatst heeft.