Ik ben benieuwd naar de reacties, ik weet dat het gewaagd is. Schiet er maar op, aub niet op de vogel.

Bedankt voor je reactie.wilw schreef:Ab, ik neig ook naar het comm. van birdman
Frans bedankt voor je reactie, nee de achetrgrond heb ik ik erin geshopt.Frans schreef:Als ik een meter naar achteren schuif heb je een schitterende plaat.
Achtergrond is echt?

ben het hier wel met Erik eens, zo kijkt deze plaat ook voor mij.__Erik__ schreef:Uhmmm, ja, dan wijk ik maar af:
Vind het oog helemaal niet zo scherp, voor mij ligt die scherpte alleen maar op 't muurtje, de rest van de vogel is - al dan niet bewust - ook niet scherp. Nee, ik zou deze als mislukt beschouwen
Bedankt voor je reactieiew schreef:ben het hier wel met Erik eens, zo kijkt deze plaat ook voor mij.__Erik__ schreef:Uhmmm, ja, dan wijk ik maar af:
Vind het oog helemaal niet zo scherp, voor mij ligt die scherpte alleen maar op 't muurtje, de rest van de vogel is - al dan niet bewust - ook niet scherp. Nee, ik zou deze als mislukt beschouwen

Francine bedankt voor je reactie.Francine456 schreef:Spectaculaire vogel!Ik vind het ook jammer van de achtergrond. Ook al is er gaas aan de "echte" achtergrond, dan hoeft dat naar mijn mening niet altijd te storen. Natuurlijk wil je dat zo veel mogelijk voorkomen, maar kont voor mij dan alsnog natuurlijker over. Maar dat is gewoon meer mij smaak.