MINI - Sun protection
- Rob Olivier
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Gefeliciteerd met je TC, leuke foto! 

- Henry
- Lid

Ik vind deze foto in de serie MINI's eerlijk gezegd wat minder. Daar waar in je andere MINI's (met name geplaatst op de inmiddels ter ziele gegane site PT) een vervreemding optrad van het onderwerp door de kunstige plaatsing van de MINI's, heb ik dat hier veel minder. Ik weet zeker dat je alsnog een setting kunt bedenken waarbij die vervreemding wel optreed 

Gefeliciteerd met TC
- filipo
- Lid

- Contacteer:
Bedankt voor de reacties en de TC 
@Henry : ik kan je visie deels begrijpen. De fles is hier idd een fles gebleven maar door ze geopend te gebruiken wordt het toch iets meer dan een gewone combinatie object-poppetje. Het gaatje is hier van belang en is een bron van zonnebescherming die door de man gebruikt wordt om zich te beschermen... "UVA" is ook bewust net in beeld gehouden.
Anderzijds is het ook wel zo dat ik soms mini-foto's maak die gewoon decoratief of illustratief zijn en waar je niet altijd een vervreemding moet in zoeken maar die bvb gewoon leuke kleurtjes of vormen hebben...
In dit geval bvb vond ik de zomerse kleuren van de fles aantrekkelijk en leuk combineren met zomers geklede mini's...

@Henry : ik kan je visie deels begrijpen. De fles is hier idd een fles gebleven maar door ze geopend te gebruiken wordt het toch iets meer dan een gewone combinatie object-poppetje. Het gaatje is hier van belang en is een bron van zonnebescherming die door de man gebruikt wordt om zich te beschermen... "UVA" is ook bewust net in beeld gehouden.
Anderzijds is het ook wel zo dat ik soms mini-foto's maak die gewoon decoratief of illustratief zijn en waar je niet altijd een vervreemding moet in zoeken maar die bvb gewoon leuke kleurtjes of vormen hebben...
In dit geval bvb vond ik de zomerse kleuren van de fles aantrekkelijk en leuk combineren met zomers geklede mini's...

- Henry
- Lid

Kijk... dat had ik nu nog niet zo gezien. Wel het gaatje gezien, maar niet de associatie gelegd met een "bron". Met deze nieuwe informatie: idee is hartstikke leuk, erg goed gevonden zelfs. De kleurtjes zijn wel lekker zomers.filipo schreef:...Het gaatje is hier van belang en is een bron van zonnebescherming die door de man gebruikt wordt om zich te beschermen...

Tovert wederom een glimlach op m'n gezicht.
Loop je je eigen badkamer in, en ineens zie je het :

De poppetjes gaan stikken...