Even over een heel andere boeg. Vanmiddag op een kleine begraafplaats geweest... op een of andere manier kom ik tot een soort bezinning op een begraafplaats. Gefascineerd door kleine tekenen die eigenlijk een groots gebaar zijn.
Dit kleine engeltje op een vervallen graf was er 1 van.
Hoor graag jullie mening. Bedankt voor het kijken.
mooie compositie en fraai beeld. rechtsboven de engel ligt een rond voorwerp waar nog duidelijk kleur in zit. vind ik door de kleur teveel aandacht opeisen voor iets in de achtergrond.
Thanks. Het voorwerp in de achtergrond is een pompoen. Ik heb net niet alle kleur uit de plaat gehaald, maar inderdaad zou het bij de pompoen wel minder kunnen. Zal er nog eens naar kijken.
Die kleine dingen die er op een begraafplaats staan bij de graven, die zijn vaak zo mooi. Leuk hoe het engeltje hier zit, heel tevreden wakend. Toch miep ik weer even Ik vind de foto te hoog, maar ik begrijp dat het een bewuste keus van je is
Ik vind het een heel mooi beeld. Mooi met de scherptediepte gespeeld zodat de aandacht, in de donkere, trieste omgeving mooi op het lieve engeltje valt. Kleur van pompoen vind ik niet storen. Zou voor mij een mooi inzending voor de nieuwe maandopdracht zijn.
Eén klein mierepuntje voor mij : het donkere hoekje linksboven...