Het bos van de dansende bomen
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ben benieuwd
Zoals ik al eerder zei, goed kijken en oefenen, oefenen en nog eens oefenen
- Rob Olivier
- Lid

Ik vind hem ook erg geslaagd. 
- Paula Loonen
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik weet niet, hij is wel lekker dromerig, mooi van kleur, maar ik vind hem wat te duidelijk in de herhaling.
Wel een heel leuk initiatief, een van Eekelen maken Dat had ik niet meer meegekregen, anders had ik nog wat geprobeerd op de terugweg
Wel een heel leuk initiatief, een van Eekelen maken Dat had ik niet meer meegekregen, anders had ik nog wat geprobeerd op de terugweg
- Ron62
- Moderator
Ik heb mijn foto's nog steeds niet bekeken, maar denk dat daar ook nog wel wat bewogen foto's[bewust en onbewust] bij zitten.
Je weet waar een TC voor staat toch, dus dat hoeft niet perse de mooiste foto van die dag te zijn.
En zoals vandaag al vaker naar voren is gekomen.....smaken verschillen nu eenmaal, ik hou eigenlijk helemaal niet van onscherpe foto's, maar omdat meerderen gisteren bewust bewogen foto's aan 't maken waren[de zogenaamde van Eekelens
] ga ik het zelfs ook doen.
Maar goed dat we niet meer met een rolletje schieten, want dan had ik 't echt niet geprobeerd.
Je weet waar een TC voor staat toch, dus dat hoeft niet perse de mooiste foto van die dag te zijn.
En zoals vandaag al vaker naar voren is gekomen.....smaken verschillen nu eenmaal, ik hou eigenlijk helemaal niet van onscherpe foto's, maar omdat meerderen gisteren bewust bewogen foto's aan 't maken waren[de zogenaamde van Eekelens
Maar goed dat we niet meer met een rolletje schieten, want dan had ik 't echt niet geprobeerd.