Top van je dat je aan je medeforummers denktMarcel Spijker schreef:Voor wie er mee gaat:
Ik weet niet of iedereen een statief heeft, anders heb ik eventueel nog een simpel statief (3 poot) die ik mee kan nemen en een 1 poot statief (zonder kop). Op de 3 poot werkt het niet lekker als je een zware camera hebt (40D of meer) maar met de 300D die ik had werkte het goed.
Urban uitje oude staalfabriek Duitsland 19-10.
- richard75
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
- Antoinette
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Wat is het programma nou precies voor morgen?
- focus
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
Hoi Antoinette,
eigenlijk geen programma, in die zin dat een ieder vrij is om het zelf in te delen.
Zelf had ik in gedachten om tegen een uur of twaalf bij Sinteranlage te zijn, na eerst kennis gemaakt te hebben en koffie gedronken bij het Landschaftspark.
Tegen het eind van de middag, denk zo rond een uur of vier/vijf weer terug richting het Landschaftspark.
Het heen en weer rijden tussen het Landschaftspark en Sinteranlage is een minuut of tien, dus niet de moeite maar net te ver om te lopen met alle spullen zoals iemand voorstelde.. ik noem geen namen.. hè Scavo??
Hier dan iets te eten en de zonsondergang afwachten of eigenlijk meer tot ze daar de lampies aan doen ;-)
We zijn met drie auto's dus als men iets anders in gedachten had om bijvoorbeeld eerder naar het Landschaftspark terug te gaan, is er wat vervoer betreft geen probleem dunkt me.
Denk dat hiervoor een uur of twee drie wel zal voldoende zijn om van de verlichting de nodige foto's te maken en dan rond een uur of negen al met al weer huiswaarts te gaan.
Focus
eigenlijk geen programma, in die zin dat een ieder vrij is om het zelf in te delen.
Zelf had ik in gedachten om tegen een uur of twaalf bij Sinteranlage te zijn, na eerst kennis gemaakt te hebben en koffie gedronken bij het Landschaftspark.
Tegen het eind van de middag, denk zo rond een uur of vier/vijf weer terug richting het Landschaftspark.
Het heen en weer rijden tussen het Landschaftspark en Sinteranlage is een minuut of tien, dus niet de moeite maar net te ver om te lopen met alle spullen zoals iemand voorstelde.. ik noem geen namen.. hè Scavo??
Hier dan iets te eten en de zonsondergang afwachten of eigenlijk meer tot ze daar de lampies aan doen ;-)
We zijn met drie auto's dus als men iets anders in gedachten had om bijvoorbeeld eerder naar het Landschaftspark terug te gaan, is er wat vervoer betreft geen probleem dunkt me.
Denk dat hiervoor een uur of twee drie wel zal voldoende zijn om van de verlichting de nodige foto's te maken en dan rond een uur of negen al met al weer huiswaarts te gaan.
Focus
Laatst gewijzigd door focus op 18 okt 2008 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- scavo
- Lid

- Contacteer:
hahahaha.....mag ik ook fotos maken tussendoor?
Ff nog een weer update Duisburg:14 graden,bewolkt maar regenkans 8%,ook kan op zon.
wind komt uit het zuidwesten met een snelheid van 17km/h.
lekker weer dus.
Ff nog een weer update Duisburg:14 graden,bewolkt maar regenkans 8%,ook kan op zon.
wind komt uit het zuidwesten met een snelheid van 17km/h.
lekker weer dus.
- Marcel Spijker
- Lid

- Contacteer:
Nog één dag
Mendel laat je nog horen wat je gaat doen? Had je een pm gestuurd maar nog geen reactie ontvangen.
Mendel laat je nog horen wat je gaat doen? Had je een pm gestuurd maar nog geen reactie ontvangen.
- focus
- Lid

- Contacteer:
Heeft iedereen de batterijen fully charged en de kaart(en) leeg???
Of natuurlijk.. genoeg rolletjes bij zich?? magnesium??
Voor diegene die geen statief hebben, hebben Marcel en ik er de nodige bij ons op reserve.
Verder heb ik ook nog een extra afstandsbediening bij me voor de Nikonners.
Focus
Of natuurlijk.. genoeg rolletjes bij zich?? magnesium??
Voor diegene die geen statief hebben, hebben Marcel en ik er de nodige bij ons op reserve.
Verder heb ik ook nog een extra afstandsbediening bij me voor de Nikonners.
Focus
- Antoinette
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Yepfocus schreef:Heeft iedereen de batterijen fully charged en de kaart(en) leeg???
Of natuurlijk.. genoeg rolletjes bij zich?? magnesium??![]()
Verder heb ik ook nog een extar afstandsbediening bij me voor de Nikonners.
Focus