Maar door jullie feedback ben ik toch anders gaan kijken naar de opnames, waar ik dan weer profijt van heb gehad......op naar de Staalmeesters!
~Camera Obscura~ UPDATE+ UPDATE 2 + UPDATE 3
- ArtenCo
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Wat een hoop verschillende smaken rondom de update...
Maar door jullie feedback ben ik toch anders gaan kijken naar de opnames, waar ik dan weer profijt van heb gehad......op naar de Staalmeesters!
Laatste update vind ik de beste.
Mij nog wel veel te rood in de gezichten.
- petervaneekelen
- Moderator
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Helemaal met Fran en Ron eens. Ik snap de lichtere versie ook wel gezien vanuit het origineel, maar dit is een foto en daarbij werken de donkere partijen zeer sfeerverhogend.
- ArtenCo
- Lid

- Contacteer:
Ik heb toch voor mijzelf een update gemaakt van de donkere versie. Waarbij ik het rood iets terug heb gebracht en de balk in de achtergrond heb verwijderd. Op die versie ben ik dan het meeste trots. Allemaal bedankt voor de reactie en de tips...
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Laat je die nog even zien? 
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
En een prachtig resultaat!
- ArtenCo
- Lid

- Contacteer:
Ziet er heel goed uit... de techniek van twee foto’s over elkaar snap ik nog wel.
Maar dan heb je toch twee donkere gedeeltes over elkaar? Hoe lukt het dan om dan te poetsen en doortekening te verkrijgen? Of heb je eerst nog iets anders gedaan? Ben benieuwd....
Maar dan heb je toch twee donkere gedeeltes over elkaar? Hoe lukt het dan om dan te poetsen en doortekening te verkrijgen? Of heb je eerst nog iets anders gedaan? Ben benieuwd....
- Frans
- Lid

Zwart Gekleurd laagmasker gebruiken Conny.
Makkelijkst is om goede laag boven de andere te zetten.
Op de plek waar je de ondergrond wilt hebben schilderen in het laagmasker met zachte witte kwast.
Als je de flow op 30 -50 % zet bouw je de ondergrond weer langzaam op door herhaalde streken met de kwast.
Makkelijkst is om goede laag boven de andere te zetten.
Op de plek waar je de ondergrond wilt hebben schilderen in het laagmasker met zachte witte kwast.
Als je de flow op 30 -50 % zet bouw je de ondergrond weer langzaam op door herhaalde streken met de kwast.