Geeft niks zolang je je er van bewust bent en niet gevaarlijk wordt.
Passau
- Ronald Jan 70
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ook ik zou en stuk aan de onder en de rechterkant er af halen e denk dan dat je een betere foto over houd?
- Ron62
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
Ik maak ook altijd gebruik van de functie 'Zebra' op mijn camera.petervaneekelen schreef:Ron, aha interessant - kan me nu idd herinneren dat je weleens eerder zoiets gezegd hebt.
Als er iets overbelicht is in de foto geeft ie dat aan d.m.v. strepen te laten zien op het overbelichte stuk(je), zodoende heb ik ook gelukkig zo goed las nooit iets dat overbelicht is, of ik zou het bewust moeten doen.
Ik heb meest een hekel aan overbelichting, dus voor mij een handige functie......ik weet niet of er ook op de camera's van andere merken zo'n soort functie zit?
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Frans, ik ben een van de minst gevaarlijke mensen die ik ken - voor anderen, dan.
Ronald Jan,heb ik geprobeerd maar ik vondst deze versie beter.
Ron, andere merken hebben dit ook ja, heel fijn idd
Ronald Jan,heb ik geprobeerd maar ik vondst deze versie beter.
Ron, andere merken hebben dit ook ja, heel fijn idd
-
skillpicture
- Lid

- Contacteer:
Ik vind eigenlijk de foto niet zo.
De kleuren van de huisjes zijn goed, weerkaatsing goed gezien, gebruik gemaakt van goede licht op de huisjes.
maar door je onderbelichting, is het zwarte vlak voor en onder erg aanwezig. als ik je instellingen zie, snap ik de opmerking van frans wel, maar misschien had je dat ook als doel. Door de te aanwezige zwarte vlakken, zonder door tekeningen, en abdrupt eindigen van daken idoor zwarte vlak, vind ik hem net niet. Kan aan mijn scherm liggen, ik ben nu niet thuis
De kleuren van de huisjes zijn goed, weerkaatsing goed gezien, gebruik gemaakt van goede licht op de huisjes.
maar door je onderbelichting, is het zwarte vlak voor en onder erg aanwezig. als ik je instellingen zie, snap ik de opmerking van frans wel, maar misschien had je dat ook als doel. Door de te aanwezige zwarte vlakken, zonder door tekeningen, en abdrupt eindigen van daken idoor zwarte vlak, vind ik hem net niet. Kan aan mijn scherm liggen, ik ben nu niet thuis
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Geen probleem skillpicture, iets kan niet naar je smaak zijn. Toch bedankt voor de feedback.