Welk merk camera gebruik jij?
nee joh, Rick en ik zitten elkaar gewoon te narren.pdm_fotografie schreef:Volgens mij moet dit topic maar dicht?
Niet mijn intentie een oorlog te starten.
gebeurd ook op MSN, TS, Xfire en COD4
even goede vrienden
als hij nou in de buurt woonde zou ik nog een biertje gaan drinken met hem
- Rick
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
altijd wel leuk
wat me nog leuker lijkt is dat mendel nu in de forum opties gaat spelen, als je canon zegt er nikon uitkomt enzo 
Laatst gewijzigd door Rick op 14 okt 2009 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kees Luiten
- Lid

- Contacteer:
ehhhh, een Olympus..... 
Komt vanzelf PDM, weet zeker dat er nog 1 een Sony heeft 
zit je Nikon nu zelf af te zijken???Rick schreef:altijd wel leukwat me nog leuker lijkt is dat mendel nu in de forum opties gaat spelen, als je nikon zegt er canon uitkomt enzo
- Kees Luiten
- Lid

- Contacteer:
Nou,.....ik kan me nog herinneren dat de meeste van ons ineens een andere naam haddenMendel schreef:Tsssssss ik ben een serieuze en nette beheerder
Ik gebruik hoofdzakelijk Canon, maar ook nog wat oud analoog spul van wat oude russische merken.
Maar ben van mening dat je met iedere moderne camera mooie foto's kan maken en alleen merkgebonden door het kapitaal wat ik aan objectieven heb uitgegeven.
Maar ben van mening dat je met iedere moderne camera mooie foto's kan maken en alleen merkgebonden door het kapitaal wat ik aan objectieven heb uitgegeven.
- sho man
- Lid

- Contacteer:
nu niet meer ik heb ook panasonic in gevult en natuurlijk mijn Nikon ik durf er wel voor uit te komen
waar schoot Gert die prachtige platen nou ook al weer mee dat is toch ook een Sony
en dave wat gebruik jij nu of ben je overgelopen naar de foute groep
groet Sieger
waar schoot Gert die prachtige platen nou ook al weer mee dat is toch ook een Sony
en dave wat gebruik jij nu of ben je overgelopen naar de foute groep
groet Sieger