Verder mooie plaat.
Een mooie koude morgen.
- Julia-V
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
Alle weer bedankt voor de reacties op de koetjes
.
En Akira ik snap het helemaal
,deze foto is rond de zelfde tijd en zelfde plaats genomen als die van Louise v.
Daarom is het ook wat verwarrend
Groetjes Julia.v
.En Akira ik snap het helemaal
,deze foto is rond de zelfde tijd en zelfde plaats genomen als die van Louise v.Daarom is het ook wat verwarrend
Groetjes Julia.v
- Louise.V
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Bingo.....de puzzel is opgelost
Julia.V is namelijk mijn ZUS
enne we waren daar samen smorgens vroeg aan het rondgluren naar de koeien
Opsporings team kan weer naar huis
Zo Julia die van jouw is ook erg mooi gelukt,de mist is goed te zien,en je kan hier ook weer voelen hoe koud het toen was brrrrrrrr
Julia.V is namelijk mijn ZUS
enne we waren daar samen smorgens vroeg aan het rondgluren naar de koeien

Opsporings team kan weer naar huis
Zo Julia die van jouw is ook erg mooi gelukt,de mist is goed te zien,en je kan hier ook weer voelen hoe koud het toen was brrrrrrrr

- Henry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ben blij dat het raadsel met Julia nu opgelost is 
Vraag me af hoe het komt dat de stedelingen de paarden niet meer van de koeien kunnen onderscheiden
Ik vind het een mooie sfeervolle foto. Misschien volgende kee een ietsje lager standpunt innemen waardoor de mist niet boven de koeien lijkt te hangen.

Vraag me af hoe het komt dat de stedelingen de paarden niet meer van de koeien kunnen onderscheiden

Ik vind het een mooie sfeervolle foto. Misschien volgende kee een ietsje lager standpunt innemen waardoor de mist niet boven de koeien lijkt te hangen.
Ik ben een rasechte stedeling, maar een koe en paard kan ik toch wel onderscheiden.