Ik heb het programma photome gevonden en geinstalleert dat geeft zeer veel info alleen moet ik wel even de foto van het forum downloaden en hem in het programma openen .
div watervallen met grijsfilter + update
-
struisvogel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Er is daar een speciaal programmaatje voor maar welk ? ik zal eens gaan googelen.
Ik heb het programma photome gevonden en geinstalleert dat geeft zeer veel info alleen moet ik wel even de foto van het forum downloaden en hem in het programma openen .
Laatst gewijzigd door struisvogel op 21 feb 2010 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rob Pieters
- Lid

struisvogel schreef:Er is daar een speciaal programmaatje voor maar welk ? ik zal eens gaan googelen
ik heb net opanda geinstaleerd, maar ik heb het idee (zegt overigens niets :-) dat ik de foto dan eerst moet downloaden.......
als ik over de mail een foto krijg lukt het wel met r muisknop, want dan staat er een knop alg en details, maar vanaf het forum lukt dat niet

-
struisvogel
- Lid

Grappig alle twee een ander programma gevonden met het zelfde [probleem]Hoewel even downloaden naar bureaublad en daarna in de prullenmand is niet al teveel werk.
- Rob Pieters
- Lid

struisvogel schreef:Grappig alle twee een ander programma gevonden met het zelfde [probleem]Hoewel even downloaden naar bureaublad en daarna in de prullenmand is niet al teveel werk.
Dan maar weer een HEEEEEEEEEELP.............
voor je hulpGrtn Rob
-
korandoke
- Lid

- Contacteer:
met opanda moet je geen foto eerst downloaden om de exif te bekijken, gewoon met de muis erop rechtsklikken en daar kiezen view exif/gps/iptc with Iexif
greets
greets
-
struisvogel
- Lid

Photome werkt ook direct in de webbrowser ik moest even een meegeleverde plug-in installeren.
- Rob Pieters
- Lid

korandoke schreef:met opanda moet je geen foto eerst downloaden om de exif te bekijken, gewoon met de muis erop rechtsklikken en daar kiezen view exif/gps/iptc with Iexif
greets
dat doet ie niet bij mij, kom niet verder dan een knop algemeen..........
ik zag windows 7 niet bij de ondersteunde programma s staan bij de opanda versie die ik heb gedownload, kan het daaraan liggen ?
Grtn Rob
-
struisvogel
- Lid

Photo me werkt wel in Windows 7.
-
korandoke
- Lid

- Contacteer:
Rob Pieters schreef:korandoke schreef:met opanda moet je geen foto eerst downloaden om de exif te bekijken, gewoon met de muis erop rechtsklikken en daar kiezen view exif/gps/iptc with Iexif
greets
dat doet ie niet bij mij, kom niet verder dan een knop algemeen..........
ik zag windows 7 niet bij de ondersteunde programma s staan bij de opanda versie die ik heb gedownload, kan het daaraan liggen ?
Grtn Rob
zou kunnen heb vista draaien
greets
-
HWPhotoAll
- Lid

De tweede foto (met 't bankje) vind ik echt een toppertje!
Ik ben ook een fan van het nummerjte 2
En vooral dat erg stadse bankje. Alsof dat er in geshopt is. 
En vooral dat erg stadse bankje. Alsof dat er in geshopt is.