Eerste SLR

Plaats reactie
Peter
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man

Eerste SLR

Bericht Geplaatst:

Dat klopt.
Alvast veel plezier met kopen :up

Denk je ook aan een geheugenkaart, reserveaccu, tas, evt filters om je lenzen te beschermen e.d.
Omhoog Profiel Foto's
jeroentje
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Eerste SLR

Bericht Geplaatst:

Ik denk dat de camera eigenlijk nog niet eens zo uitmaakt. Ook een 1D kan een prima beginnerscamera zijn. Hij biedt alleen iets meer functionaliteit dan een 550D. Maar wanneer men de handleiding aandachtig doorleest, dan moet dat geen probleem vormen. Helaas wordt de handleiding vaak achteloos in het doosje achtergelaten.
Daarnaast is een 1D ook wel een hele andere prijsklasse.

Een 550D kan dus een prima keuze zijn.

Qua objectieven ga ik mee met Duckie. Waarom niet de kitlens (18-55) en daarboven bijvoorbeeld een 55-250 of een 70-300?
Omhoog Profiel Foto's
Henry
Donateur
Bezwaar bewerken: Nee

Eerste SLR

Bericht Geplaatst:

Goede keuze :up
Als je de spullen hebt, gewoon lekker fotograferen en kijken waar je passie ligt. Als je nergens tegen beperkingen aan loopt, des te beter, dan kun je gewoon met dit setje blijven fotograferen. Als de beperkingen je teveel in de weg gaan zitten, weet je gelijk wat je volgende aanschaf zal zijn :)
Omhoog Profiel Foto's
StevenK
Lid
Lid

Re: Eerste SLR

Bericht Geplaatst:

Ja ik ga dan inderdaad gewoon eens kijken hoe dit setje me bevalt. Zeker in het begin zal ik er goed mee uit de voeten kunnen denk ik en dan merk ik inderdaad vanzelf of ik ergens in tekort komt en dan weet je precies wat het is :)

Nu eerst nog maar s even kijken wat voor accessoires ik er nog bij ga halen... Sowieso een tas, geheugenkaart, extra accu en misschien UV-filter voor bescherming inderdaad!
Omhoog Profiel Foto's
Henry
Donateur

Eerste SLR

Bericht Geplaatst:

Naast Tas, geheugenkaart, extra accu en filter(s) zou je kunnen denken aan een statief.

Daarnaast is de sky the limit... :D
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Camera's, lenzen en toebehoren”