En dan wil ik graag de kleurenversie aan de muur, ontzettend mooi, dramatisch en mystiek. Geweldig hoe m.n. de rechter groep vogels (voor de kijker) op precies de juiste plek vliegt.
Ik ga voor de zwart wit versie daar ik daar het mystieke meer in bekrachtigd zie. Geweldige foto en ongelooflijk dat je zoiets lang hebt liggen. Betekend dat dat je de rest van je foto's stukken beter vindt? Dan ben ik wel benieuwd naar de rest. Mij spreekt de sfeer en diepte enorm aan. Je hebt een foto die bestaat uit een aantal hoofdstukken (ieder deel heeft zin verhaal). De twee partijen vogels zijn voor mij de slagroom op de taart.
Ook ik val toch net even iets meer voor de kleuren versie. Door het subtiele groen wordt ik nog meer de foto ingezogen dan bij de z/w versie. Tevens is in mijn ogen de "dramatiek?" hier dan ook groter dan in de z/w.
Hele mooie sfeervolle foto. Hele lichte voorkeur voor de kleurenversie. Waan me bijna zelf in het regenwoud. Moet een heerlijke ervaring zijn, om dit te mogen aanschouwen.