Black in white...
- -Ans-
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
@Fran:
voor de Lusitano's. (Hij gelijkt wel behoorlijk op mijn Zapata...
)
Heel mooi aangespannen!
@Gemini: als het niet geeft, kijk ik om de paar uur eens naar je foto -> genieten
(efjes offtopic: is er hier een plaatsje waar ik eventueel wat foto's kan posten van mijn Zap? Niet ter beoordeling, begrijp je, gewoon voor de fun... En een belangrijke vraag: mogen dat dan ook foto's zijn die iemand anders genomen heeft of is dat "verboden"? Je weet wel, als ik met hem werk, kan ik onmogelijk foto's nemen
)
Heel mooi aangespannen!
@Gemini: als het niet geeft, kijk ik om de paar uur eens naar je foto -> genieten
(efjes offtopic: is er hier een plaatsje waar ik eventueel wat foto's kan posten van mijn Zap? Niet ter beoordeling, begrijp je, gewoon voor de fun... En een belangrijke vraag: mogen dat dan ook foto's zijn die iemand anders genomen heeft of is dat "verboden"? Je weet wel, als ik met hem werk, kan ik onmogelijk foto's nemen
- momentum60
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Mooi beest maar naar mijn gevoel staat er net iets teveel op....
Je zou nog kunnen denken om de uitsnede meer te focussen op het hoofd, manen en oog...
Oog gedeelte een beetje oplichten bv...
Maar als basiscompo en scherpte staat hij er strak op !
Je zou nog kunnen denken om de uitsnede meer te focussen op het hoofd, manen en oog...
Oog gedeelte een beetje oplichten bv...
Maar als basiscompo en scherpte staat hij er strak op !
- kan
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
??? Er is nu maar een kleine deel scherp, naar mijn idee te klein. En contrast... eeuuhh... meer contrast toevoegen, is naar mijn idee mooier en maakt de foto minder flets.Gemini schreef:Kun je dat eens uitleggen kan?
Foto is toch scherp...En meer contrast?
Mijn mening is ook maar een mening.
Beter recht door zee, dan krom door de bocht.
- Gemini
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Aha, groter scherptedieptegebied, ipv meer scherpte.
Ik dacht al; hij is toch scherp.
Meer contrast; mja smaken verschillen natuurlijk (gelukkig). Maar het zwart is echt zwart, en wit is al wit, meer contrast zie ik hier niet zitten.
Meer contrast; mja smaken verschillen natuurlijk (gelukkig). Maar het zwart is echt zwart, en wit is al wit, meer contrast zie ik hier niet zitten.