ik zal de volgende keer ook weer gewoon meedoenHenry schreef:Jessie, jammer dat het niet gelukt is. Voor de volgende keer, gewoon weer mee doen en denk in alternatieven / paralellen / synoniemen.
Challenge XVIII - Schaken
- jessie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
- jeroenk
- Lid

- Geslacht: Man
Nou, dat de foto waarop jiij stemde dus niet van jou is...en dus of van mij, of van Henry...de erg oplettende kijker kan dan makkelijker namen aan foto's koppelen. Wat nu juist niet de bedoeling isCharley schreef:Waarom?jeroenk schreef:
Daarmee verklap je voor de kijkers thuis wel iets teveel he
snappie?
- Charley
- Lid

En door jou reactie weet ik nu ook welke van jou en henry isjeroenk schreef:Nou, dat de foto waarop jiij stemde dus niet van jou is...en dus of van mij, of van Henry...de erg oplettende kijker kan dan makkelijker namen aan foto's koppelen. Wat nu juist niet de bedoeling isCharley schreef:Waarom?jeroenk schreef:
Daarmee verklap je voor de kijkers thuis wel iets teveel he(net als met lootjes trekken met sinterklaas, als één iemand verklapt wie hij heeft is de rest vaak makkelijk te raden in een kleine groep. Weet ik nu met 100% zekerheid welke foto van wie is...Henry ook...)
snappie?
Jij was in principe de enige die kon weten welke foto van mij is. Maar nu weet ik ook welke van jou is en welke van Henry.
Ach ik vind sowieso dat je de foto moet beoordelen, en niet de persoon die de foto heeft
- jeroenk
- Lid

Erg knap als je enkel uit mijn reactie kan halen welke van mij is...
en ik had wel vermoedens (wie niet) maar 100% zeker wist ik het niet...dus ook niet welke van jou zou zijn...enige dat ik wist, welke van mij is 
Bedoel enkel...dat je in je eigen poule beter niet kan melden op welke foto je precies hebt gestemd...
Bedoel enkel...dat je in je eigen poule beter niet kan melden op welke foto je precies hebt gestemd...
- Henry
- Lid

Jeroenk, in de eerste versie had Charley ook nog gewoon zijn naam in de foto staan. Deze versie is inmiddels vervangen door eentje zonder naam. Dus toen was voor mij ook al duidelijk welke jij had gemaakt 
- jeroenk
- Lid

Haha...ok, dat heb ik dan gemist...
Nou ja, maakt me op zich allemaal niet zoveel uit, maar ben gewoon van mening dat de deelnemers niet inhoudelijk (over de foto's) moeten reageren in hun eigen challenge topic, als is het maar om de illusie van enige vorm van poging tot beïnvloeding te voorkomen...helemaal als de challenge straks een paar rondes verder is
Ben nogal star daarin denk ik
Nou ja, maakt me op zich allemaal niet zoveel uit, maar ben gewoon van mening dat de deelnemers niet inhoudelijk (over de foto's) moeten reageren in hun eigen challenge topic, als is het maar om de illusie van enige vorm van poging tot beïnvloeding te voorkomen...helemaal als de challenge straks een paar rondes verder is
Ben nogal star daarin denk ik
- Henry
- Lid

Vroeger kon je ook nog eens de exif van de foto's bekijken. Als je al wat langer op het forum zal kon je soms op basis van deze info ook al conclusies trekken. Ik weet niet hoe de mods dit tegenwoordig doen, maar de exif is niet meer te zien van de foto's, dus dit soort Sherlock Holmes speurwerk behoort (al enkele challenges geleden) ook tot het verleden. 
- Charley
- Lid

@ Jeroen; ik begrijp je punt. Ik had er eigenlijk gewoon niet bij stil gestaan. mezelf nog niets eens afgevraagd wie welke foto heeft gemaakt. Heb alleen de foto beoordeeld. Maar ik zal er de volgende keer op letten. En proberen mezelf niet prijs te geven... Om het spannend te houden 
- Tony
- Lid

- Contacteer:
de afspraak is ook dat er niet gegist en gesproken word over wie de foto gemaakt heeft.......dus gaan we nu stoppen hier over
zou jammer zijn als we de reactie's weer moeten weglaten ....
gefeliciteerd