Lieze, de stad ligt aan haar voeten

Foto's die niet goed in een van de andere categorieën zijn te plaatsen.
AJL
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Re: Lieze, de stad ligt aan haar voeten

Bericht Geplaatst:

Dank u Tony en Henry voor uw waardevolle reactie....DANK u !!!

Ik ga mijn hand niet in het vuur steken, het zijn wel 2 foto's in elkaar geplakt dus de exif zijn misschien gemixt.
sjinouck
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

leuke plaat, al vind ik de benen idd niet erg elegant overkomen in dit dhot..
Storm
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

AJL schreef:Jammer dat die niet veel reacties lokt :proost
Hoe zou dat toch komen...? :S
NuchterJan
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Eerste reactie op de foto toen ik hem zag :
Yes....
Dit is het soort foto's die ik wil maken met modellen, urban (is dus ook stadsfotografie hé) in combinatie met modellen, al dan niet in project.

Ik vind dit dus een goeie plaat, lekker belicht, oog voor de stad, de achtergrond, gebroken door het glas wijn, wat de foto dus 3 afgelijnde aantrekkingspunten bezorgt. De benen, de stad en het glas wijn en dit zonder dat het druk overkomt.

De foto is sowieso goed vanwege de reacties die hij uitlokt. Met andere woorden, de foto spreekt aan, wat moet je meer hebben van een foto dan dat je hem zelf mooi vind en dat hij reacties uitlokt en er anderen zijn die hem sprekend vinden. Missie geslaagd.

1 minpuntje, ik vind de tatoo niet passen hier. Maar goed, je kan ze moeilijk eerst weglaseren voor je de foto maakt.
Waarom en het is puur gevoel? Wel, je toont een klasse-madam die de stad gaat besturen/overnemen/onderwerpen, echter, de klasse wordt door de tatoo teniet gedaan. Wederom, smaak he, daar valt niet over te twisten.

En een eigen inbrengetje op het gehele topic, heb eens wat respect voor elkaar, woordgebruik is zo belangrijk.
fran
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Een creatieve foto die de titel volledig dekt :up .

Persoonlijk had ik het mooier gevonden als het licht aan de rechterkant (voor de kijker) iets meer gedimd was geweest en de achtergrond iets donkerder. Het glas past voor mij wel en geeft iets extra's alleen zou ik hier een glas hebben gebruikt met meer klasse, iets van geslepen kristal of desnoods mooi geslepen glas.

De tatoe vind ik jammer maar die zit er nu eenmaal maar doet voor mij iets afbeuk.
Plaats reactie

Terug naar “Overige foto's”