Maar de tips van henry is dan voor les drie Heidel.
Complimenten voor je vooruitgang.
Een dikke proficiat hoor

Henry schreef:Scherptediepte had in alle foto's van mij ietsje groteR mogen zijn. Geen 1 van de beestjes valt volledig binnen de scherptediepte? Bij 1, 3 en 4 had ik dit wel mooi gevonden. Beeld van nrs 2 en 5 spreekt mij niet aan, houding van het beestje en compositie zijn in beide foto's minder sterk.
).. 
heidelroosje schreef:Scherptediepte had in alle foto's van mij ietsje groteR mogen zijn. Geen 1 van de beestjes valt volledig binnen de scherptediepte? Bij 1, 3 en 4 had ik dit wel mooi gevonden. Beeld van nrs 2 en 5 spreekt mij niet aan, houding van het beestje en compositie zijn in beide foto's minder sterk.
Klopt helemaal..
Ik heb gekeken hoe ik die scherptediepte kon vergroten, maar wist niet hoe, ik heb alle metingen gehad, van meervlaksmeting tot helemaal geen meting, spotmeting..
(deed ik dat dan wel goed trouwens?!!)..
Toen was ik alweer ruim twee uur in de natuur op zoek naar mooie beesten en had het een beetje gehad, me schouder en rug deden moeilijk, dus effe plat op de bank en daarna bewerken..... gniffel..
Wel weer iets om mee te nemen...
en eens goed aan de slag te gaan..
)

fran schreef:En nog gefeliciteerd met je TC. (Ook al heb ik foto's zien langs komen die meer TC waardig waren)