SL 63 AMG

Auto's, fietsen, vliegtuigen, boten... Noem maar op. Je kan ze hier plaatsen
Matglas
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

SL 63 AMG

Bericht Geplaatst:

De eerste lijkt teveel verscherpt? Het idee is goed, maar de uitwerking kan je wat mij betreft beter.

De tweede is bij deze ook weer erg goed!

Groeten,
Mattie
Omhoog Profiel Website Foto's
Martinvh
Lid
Lid
Contacteer:

SL 63 AMG

Bericht Geplaatst:

Ik zal ze weer eens direct vanuit t origineel naar tinypic uploaden.
Bij deze auto poste ik ze op FB bij de eigenaar, thuis sloeg ik vanuit FB die foto dan op en uploadde ik m weer naar tinypic,.... Denk dat er in dat proces toch teveel qualiteit verloren gaat :(
Bobi
Lid
Lid

Re: SL 63 AMG

Bericht Geplaatst:

Tinypic upload is eigenlijk niet helemaal je van het, ik heb dit al vaker gemerkt, op het moment dat je foto net hebt geupload is hij nog mooi strak, maar na een paar uur/dagen vervalt er een stuk kwaliteit. Ik denk dat ze in verband met hoeveelheid dataverkeer een lagere resolutie tonen ofzo.
Omhoog Profiel Foto's
Martinvh
Lid
Lid
Contacteer:

Re: SL 63 AMG

Bericht Geplaatst:

Bobi schreef:Tinypic upload is eigenlijk niet helemaal je van het, ik heb dit al vaker gemerkt, op het moment dat je foto net hebt geupload is hij nog mooi strak, maar na een paar uur/dagen vervalt er een stuk kwaliteit. Ik denk dat ze in verband met hoeveelheid dataverkeer een lagere resolutie tonen ofzo.
Ja, ik upload eigenlijk altijd daar, maar bij de laatste topics was dat niet "je van het" idd.
Maar dat kan ook aan de tussenkomst van FB gelegen hebben,.. Of althans daar ligt sowieso een hoop qualiteitsverlies, maar idd misschien ook wel icm wat jij aangeeft over Tinypic.
Plaats reactie

Terug naar “Transport”