Maandopdracht zomer 2012 - Gemini
- Gemini
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Wim en Momentum: bedankt! 
He wat jammer AJL.
Zeg je dat nog wel even tegen alle deelnemers die een kunstmatige horizon hebben, of waar niets OP de horizon is?
Of gelden die regels alleen voor mij....?
He wat jammer AJL.
Zeg je dat nog wel even tegen alle deelnemers die een kunstmatige horizon hebben, of waar niets OP de horizon is?
Of gelden die regels alleen voor mij....?
- AJL
- Lid

- Geslacht: Man
Nee die regel geldt voor iedereen, maar als je pipanda haar foto bedoelt, daar heb ik wel de indruk van aardoppervlakte.........maar het is niet belangrijk want de moderators bepalen of hij voldoet of niet, niet ik. 
- Gemini
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Er zijn meerdere AJL.
Maargoed, jij hebt dus liever niets OP die horizon, of een geconstrueerde horizon.
Misschien kun jij alle maandopdrachten even nalopen, en overal even vermelden of het binnen de opdracht blijft.
Of wilde je dat alleen bij mijn inzending doen.
Maargoed, jij hebt dus liever niets OP die horizon, of een geconstrueerde horizon.
Misschien kun jij alle maandopdrachten even nalopen, en overal even vermelden of het binnen de opdracht blijft.
- AJL
- Lid

- Geslacht: Man
Ik stem nog niet eens op de maandopdracht...en jullie bepalen of Gemini zijn foto geldig is of niet...ook voor de andere foto's....ik heb alleen maar de definitie gegeven.Gemini schreef:Er zijn meerdere AJL.
Einde commentaar