The 39 steps...

Van hier tot Tokio
petervaneekelen
Moderator
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: The 39 steps...

Bericht Geplaatst:

Deva schreef:Het ontgaat mij eigenlijk wat iedereen toch voor moois ziet in deze plaat.
Dat het onderwerp zelf niet al te bijzonder is ben ik met je eens. Maar ik kan je wel vertellen wat ik er mooi aan vind: dat zijn de texturen van de diverse gesteentes (asfalt, beton en keien) en de zware lucht daarboven die het voor mij een hele fijne plaat maken om naar te kijken. Ook vind ik de nog net aanwezige kleuren in de begroeing en de afpaling een lekker effect geven. Vandaar dus. ;)
Omhoog Profiel Website Foto's
BertvanElten
Lid
Lid

The 39 steps...

Bericht Geplaatst:

Hoi Mendel, mooie strakke plaat, heb overigens het aantal treden niet nageteld, ga dus zomaar akkoord met je titel.
Gr, Bert
Omhoog Profiel Foto's
Henry
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

petervaneekelen schreef:
Deva schreef:Het ontgaat mij eigenlijk wat iedereen toch voor moois ziet in deze plaat.
Dat het onderwerp zelf niet al te bijzonder is ben ik met je eens. Maar ik kan je wel vertellen wat ik er mooi aan vind: dat zijn de texturen van de diverse gesteentes (asfalt, beton en keien) en de zware lucht daarboven die het voor mij een hele fijne plaat maken om naar te kijken. Ook vind ik de nog net aanwezige kleuren in de begroeing en de afpaling een lekker effect geven. Vandaar dus. ;)
De verschillende texturen van de stenen spreken mij ook aan in combinatie met de trap en de strakke compositie. De zwarte wolken spreken mij daarentegen minder aan. Ik vind ze door de bewerking een beetje "vies" geworden.
Omhoog Profiel Foto's
Prioper
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Voor mij ook een geslaagde foto, het trapje naar het onbekende :good2
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”