Dat het onderwerp zelf niet al te bijzonder is ben ik met je eens. Maar ik kan je wel vertellen wat ik er mooi aan vind: dat zijn de texturen van de diverse gesteentes (asfalt, beton en keien) en de zware lucht daarboven die het voor mij een hele fijne plaat maken om naar te kijken. Ook vind ik de nog net aanwezige kleuren in de begroeing en de afpaling een lekker effect geven. Vandaar dus.Deva schreef:Het ontgaat mij eigenlijk wat iedereen toch voor moois ziet in deze plaat.
The 39 steps...
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
- BertvanElten
- Lid

Hoi Mendel, mooie strakke plaat, heb overigens het aantal treden niet nageteld, ga dus zomaar akkoord met je titel.
Gr, Bert
Gr, Bert
- Henry
- Lid

De verschillende texturen van de stenen spreken mij ook aan in combinatie met de trap en de strakke compositie. De zwarte wolken spreken mij daarentegen minder aan. Ik vind ze door de bewerking een beetje "vies" geworden.petervaneekelen schreef:Dat het onderwerp zelf niet al te bijzonder is ben ik met je eens. Maar ik kan je wel vertellen wat ik er mooi aan vind: dat zijn de texturen van de diverse gesteentes (asfalt, beton en keien) en de zware lucht daarboven die het voor mij een hele fijne plaat maken om naar te kijken. Ook vind ik de nog net aanwezige kleuren in de begroeing en de afpaling een lekker effect geven. Vandaar dus.Deva schreef:Het ontgaat mij eigenlijk wat iedereen toch voor moois ziet in deze plaat.