In de lucht... + edit + edit ;)
- iew
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ook maar eens een kijkje genomen, moet zeggen dat het een mooie site is geworden en inderdaad lekker rustig kijkt.
Heb even rustig zitten genieten van je foto's
1 opmerking, ik vind je gastenboek niet zo lekker kijken (maar dat is persoonlijk, smaak gebonden)
Verder helemaal top !
Heb even rustig zitten genieten van je foto's
1 opmerking, ik vind je gastenboek niet zo lekker kijken (maar dat is persoonlijk, smaak gebonden)
Verder helemaal top !
- Annemiek
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ja, dat gastenboek. Ben er ook nog niet helemaal tevreden over. Heb toen zitten rommelen met iets op de site zelf, maar dit liep iedere keer vast of werkte maar half.
Heeft iemand nog tips/ideeën hoe ik dit zou kunnen aanpakken? Want ik kwam er niet uit en heb toen maar voor deze variant gekozen. Maar zou inderdaad handiger zijn als hij direct benaderbaar en zichtbaar is.
Bedankt voor de reacties Iew en Frans en mensen met tips... kom maar op!
Heeft iemand nog tips/ideeën hoe ik dit zou kunnen aanpakken? Want ik kwam er niet uit en heb toen maar voor deze variant gekozen. Maar zou inderdaad handiger zijn als hij direct benaderbaar en zichtbaar is.
Bedankt voor de reacties Iew en Frans en mensen met tips... kom maar op!
- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
Vandaag mijn website aangepast naar een iets vriendelijkere setting... vind zwart nog steeds heel mooi, maar ik denk dat de variant die ik nu heb, toch iets prettiger is.
Daarnaast heb ik het gastenboek aangepast, zodat deze gelijk te bekijken is en je niet meer doorgelinkt wordt.
Mochten er nog tips zijn... kom maar op!!
Daarnaast heb ik het gastenboek aangepast, zodat deze gelijk te bekijken is en je niet meer doorgelinkt wordt.
Mochten er nog tips zijn... kom maar op!!
- Alex Dulude
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Hoi Annemiek,
Heel mooie website. Je hebt een echte "oog" (slechte Franse vertaling!) voor architecturale foto's zelfs ze een kleine deel van je website zijn. De symmetrie foto is uitstekend.
Heel mooie website. Je hebt een echte "oog" (slechte Franse vertaling!) voor architecturale foto's zelfs ze een kleine deel van je website zijn. De symmetrie foto is uitstekend.
- ytje123
- Lid

- Contacteer:
Beter laat dan nooit, shame on me, sommige topics kom ik weer net te weinig en mis dus weer eens iets. En wel jou prachtige ,heerlijk, rustige en erg aangenaam lezende eigen website met heel mooie foto's. Mijn complimenten!
- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
Die code zit er helaas als kadootje bij
Heb lang gezocht naar een goed werkend gastenboek en dit was na mijn speurtochten 1 van de weinigen. Maar bedankt voor het opmerken AJL 
- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
Mooie site geworden Annemiek.
Heel overzichtelijk!!
Heel overzichtelijk!!