Uit de sneeuw
- Christiaan
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooie actie platen Henry 
- AJL
- Lid

Super foto's maakt ge Henry, jammer dat ge niet meer laat zien
F1 is iets meer dynamis omdat ge daar de beweging van de sneeuw ziet
Heel mooi
Was s=1/500???
F1 is iets meer dynamis omdat ge daar de beweging van de sneeuw ziet
Heel mooi
Was s=1/500???
Laatst gewijzigd door AJL op 05 mar 2013 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- momentum60
- Lid

De eerste spreekt mij het meest aan... Mooie actie foto, vol kleur, kan zo in een magazine... Maar dan wel de onderkant eraf.... Mooie TC 
- ni3lsj4ns3n
- Lid

Vind dit hele dikke platen! Mooie kleuren, denk toch dat een harde zwart wit omzetting ook mooi was geweest.
1 vind ik mooier denk ik, toch had ik hier niet iets meer aan de onderkant willen zien zodat je beter kan zien waar de persoon vandaan springt.
1 vind ik mooier denk ik, toch had ik hier niet iets meer aan de onderkant willen zien zodat je beter kan zien waar de persoon vandaan springt.
- Henry
- Lid

Dank voor jullie reacties!
Voor dit soort platen moet je de supergroothoek monteren en vervolgens de camera net na de schans met de achterkant in de sneeuw drukken. Op de camera een klein diafragma instellen (waarmee je bijna alles scherp in de foto hebt), camera op burstmode en als de snowboarder / skiër voorbij komt suizen, afdrukken. Vervolgens moet je dus een beetje geluk hebben bij de "vangst".
AJL, s was in nr 1 1/640s en s was in nr 2 1/400s
Voor dit soort platen moet je de supergroothoek monteren en vervolgens de camera net na de schans met de achterkant in de sneeuw drukken. Op de camera een klein diafragma instellen (waarmee je bijna alles scherp in de foto hebt), camera op burstmode en als de snowboarder / skiër voorbij komt suizen, afdrukken. Vervolgens moet je dus een beetje geluk hebben bij de "vangst".
AJL, s was in nr 1 1/640s en s was in nr 2 1/400s
- Henry
- Lid

Beelden van camera's op de helm vallen tegen. Het beeld beweegt te veel en je hebt vaak niet het juiste beeld in je lens. Dat is ook de reden waarom je niet veel mensen met zo'n vaste camera ziet op de piste