Circuit Zandvoort 2 + 1 gelukte panning

Foto's die niet goed in een van de andere categorieën zijn te plaatsen.
Ron62
Moderator
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Re:

Bericht Geplaatst:

Annemiek schreef:"Ron rijdt voorop en de rest van de deelnemers volgt hem op de voet... wat een spannende wedstrijd is dit hier op het circuit".

Die marshal van je andere foto ken ik van 't Subaru-wereldje en omdat ik ook regelmatig op CPZ gereden hebt....het zijn meest dezelfden die je daar tegenkomt.
Kan ik dus mooi de rest de weg wijzen op CPZ. :grin2

Ik liet Alex[de marshal] trouwens je foto zien en dit was zijn reactie:

Alexsti schreef:hahaha....dat ben ik ja. :blink:
Was afgelopen zondag...brrr....wat was 't koud.
Omhoog Profiel Foto's
Annemiek
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ik heb hem ook nog wel volledig in beeld, dus niet in de onscherpte. Effe mailen naar je via PB?
Klein wereldje wel zo... ga je nu nog wel eens racen?
Omhoog Profiel Website Foto's
Ron62
Moderator

Re: Circuit Zandvoort 2 + 1 gelukte panning

Bericht Geplaatst:

Stuurt 'm maar hoor, vindt ie wel leuk denk. :upc
Ik zal zo m'n email-adres wel even pb'en naar je.

Sinds ik de Subaru niet meer heb ben ik niet meer geweest....is een vrij kostbare hobby als je een beetje snel wilt zijn.
Die Subaru was redelijk aangepast voor 't circuit[remmen, onderstel, meer vermogen, enz] en de Clio kun je eigenlijk zo 't circuit mee op zoals ie nu is, die is fabriek-af al redelijk geschikt gemaakt voor 't circuit....de Clio Cup is een klasse met circuitauto's en daar is deze RS Cup eigenlijk een beetje van afgeleid.
Maar zoals ik al zei is 't een dure hobby....een setje semi-slicks kost al gauw €700,-, die Subaru liep op 't circuit 1 op 2,5, dus er gingen wel wat tankjes benzine doorheen, dan nog de overmatige slijtage aan je remmen[blokjes en schijven] en laten we 't inschrijfgeld niet vergeten.
Ik zat uit te rekenen dat een dagje circuit rijden me ergens tussen de €1000,- en €1500,- kostte en dan moest je nog geen schade, of andere materiale pech hebben. :shock :S
Omhoog Profiel Foto's
ArtenCo
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Moeilijk hé dat pannen....... Ik heb een advies, heel, heel en heel veel oefenen.

In Lisse heb je een parcours voor wielrenners, een dankbaar onderwerp om te proberen. Annemiek.

Wanneer ik zelf aan het pannen ben zet ik de camera op manueel, sluitertijd instellen op 1/40 of 1/60, iso waarde laten meelopen. (weet niet of dat kan bij canon)

Ik vind je eerste poging heul zo gek nog niet hoor. Dat de helft er niet opstaat kan je ook positief labellen. Ze gingen immers zo snel, dat ze je beeld weer uitreden.... ;)
momentum60
Lid
Lid

Re: Circuit Zandvoort 2 + 1 gelukte panning

Bericht Geplaatst:

Annemiek, ik heb al wat geprobeerd, maar door het kleine formaat komt het niet goed uit de verf....
Foto heel er opgelicht en flink verscherpt zodat het een grafische weergave vormt.
Doe dit met meer foto's en heb er enkele laten printen, effect is best wel mooi.
Zal de foto's er eens bij zetten, voor het idee, niet kijken naar de kwaliteit.
Afbeelding
Omhoog Profiel Foto's
Annemiek
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Dat is een lekker extreme bewerking Momentum. Zal m straks nog eens op groot scherm kijken
Plaats reactie

Terug naar “Overige foto's”