De geshopte versie, waar de schaatsers rechts niet op staan, vind ik het mooist. (Ja, ik zie hem al voor me :-)
Reeuwijkse Plassen + update!!!!!
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Heerlijke nostalgische plaat, zoals gezegd heel knap gedaan. Een waarlijk tijdloze en sfeerijke plaat. Door niet alleen de omzetting naaer sepia, maar ook de afstand tot de schaatsers, weet je mooi deze foto te presenteren alsof hij 50 of 70 jaar geleden is gemaakt, geen herekening van moderne schaatspakken en drukke neonkleuren.
Sterke compositie met de landtong die het ijs instrekt met zijn mooie sierlijke bomen. Fijne scherpte op de berijpte takken die een zachter contrast hebben. Goed de schaatsers rechts in de einder in het vizier genomen, voegen sfeer en diepte toe.
Sterke compositie met de landtong die het ijs instrekt met zijn mooie sierlijke bomen. Fijne scherpte op de berijpte takken die een zachter contrast hebben. Goed de schaatsers rechts in de einder in het vizier genomen, voegen sfeer en diepte toe.
- Peter de Mooij
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Natuurlijk vergeef ik je. Kom je een keer in de omgeving van stolwijkersluis (Gouda) Goudseweg 26....2 onder één kap aan je linkerhand...
- Gotchas
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Iedereen nogmaals bedankt voor de leuke en aanvullende reacties. Ik heb voor de liefhebbers een update toegevoegd waarbij de schaatsers niet meer zo dicht bij het kadertje zitten...

Oh en Peter het staat genoteerd

Oh en Peter het staat genoteerd

-
korandoke
- Lid

- Contacteer:
prachtig prentje, zoals reeds gezegd die schaatsers rechts verwijderen
greets
greets
na een jaar toch nog TC....