Weer een erg leuke.
MINI - Green candy
- filipo
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Bedankt Wim, inoordhof, AJL 
@AJL : het verhaal en het beroep van de 3 heren in kostuum laat ik over aan de fantasie van de kijker
(het zouden ook 3 wetenschappers of investeerders of kunstkenners of whatever kunnen zijn...)
Als je vraag echter is of ik extra figuurtjes heb die er specifiek uitzien als architect of landmeter (om die er nog extra bij te plaatsen) ? Nee, die heb ik niet...

@AJL : het verhaal en het beroep van de 3 heren in kostuum laat ik over aan de fantasie van de kijker
(het zouden ook 3 wetenschappers of investeerders of kunstkenners of whatever kunnen zijn...)
Als je vraag echter is of ik extra figuurtjes heb die er specifiek uitzien als architect of landmeter (om die er nog extra bij te plaatsen) ? Nee, die heb ik niet...

Deed me weer grijnzen 

-
fotobram
- Lid

- Contacteer:
filipo schreef:@fotobram : bij mij blijft ook quasi geen enkel mannetje vanzelf staan en ken het probleem![]()
Als je ze niet kan vastprikken in iets dan moet je aan hun voetjes iets doen dat voor een beetje kleefkracht zorgt maar dat nadien wel terug verwijderbaar is.
Ik los het op met een heel klein beetje fotolijm. Eigenlijk is dit niet echt geschikt voor plastiek maar het beetje kleefkracht dat er is zorgt er voor dat ze meestal blijven staan. Nadeel is dat je dit niet echt kan gebruiken om te fixeren op voedsel dat je nadien nog zou willen consumeren en aan sommige materialen blijft het gewoon niet kleven...
Mocht iemand nog andere middelen gebruiken dan hoor ik dat natuurlijk graag...
Vergeet je nog te bedanken voor je uitleg. Hierbij dus.
Ik zal het nog eens gaan proberen.
- filipo
- Lid

- Contacteer:
Bedankt bjornc 
Graag gedaan Bram. Het blijft wel soms een beetje prutsen om ze op de beste plaats te positioneren...
Ik dacht ook dat er speciale lijm voor dit soort figuurtjes bestaat, maar hoe makkelijk die zich nadien laat verwijderen weet ik niet...
Veel succes !

Graag gedaan Bram. Het blijft wel soms een beetje prutsen om ze op de beste plaats te positioneren...
Ik dacht ook dat er speciale lijm voor dit soort figuurtjes bestaat, maar hoe makkelijk die zich nadien laat verwijderen weet ik niet...
Veel succes !
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Weer een raadselachtige wereld gecreëerd, ijzersterk