Leuk gedaan! Ik moet hem nog wel even tot mij in laten werken wat ik er precies van vind. 
Chilling out!
- -Ans-
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Helemaal mijn ding, Nuelle!!
Fantastische pose van Zoë, die nog niet helemaal weet wat ze moet met haar nieuwe plekje.
Wat ik heel mooi vind aan deze plaat is de specifieke stijl. Die is echt naar mijn smaak. Het feit dat Zoë zo netjes de lens in kijkt is voor mij een pluspunt! Staart discreet opgesteld, zodat ze een net meisje blijft
Knap werk alweer!!
Fantastische pose van Zoë, die nog niet helemaal weet wat ze moet met haar nieuwe plekje.
Wat ik heel mooi vind aan deze plaat is de specifieke stijl. Die is echt naar mijn smaak. Het feit dat Zoë zo netjes de lens in kijkt is voor mij een pluspunt! Staart discreet opgesteld, zodat ze een net meisje blijft
Knap werk alweer!!
- Nuelle
- Lid

- Contacteer:
Dankjewel!! Zo blij dat ie jullie net zo in de smaak valt als dat ie mij doet!
@Ans: Goeie observatie! En dat staartje
, daar let ik altijd wel op. Ik moest hem even… eh… netjes neerleggen.
Blij met de opmerkingen over de stijl!
@Ans: Goeie observatie! En dat staartje
Blij met de opmerkingen over de stijl!
- -Ans-
- Lid

- Contacteer:
Tja, dat noemen we dan: letten op detailsNuelle schreef: @Ans: Goeie observatie! En dat staartje, daar let ik altijd wel op. Ik moest hem even… eh… netjes neerleggen.
![]()
- Nuelle
- Lid

- Contacteer:
Dankjewel
Zo gaaf dat je dit soort details ook echt opmerkt!
Er zijn inderdaad veel details waar ik op let. Inmiddels gaat veel vanzelf maar er zijn veel van die dingen om op te letten. Voor, tijdens en na het maken van de foto.
Zo gaaf dat je dit soort details ook echt opmerkt!
Er zijn inderdaad veel details waar ik op let. Inmiddels gaat veel vanzelf maar er zijn veel van die dingen om op te letten. Voor, tijdens en na het maken van de foto.
Hahaha, ik vind hem hilarisch
. En mooi natuurlijk
.
Qua bewerking ga ik mee met paula, vooral de rechterzijde van het kussen lijkt op te gaan in de achtergrond.
Qua bewerking ga ik mee met paula, vooral de rechterzijde van het kussen lijkt op te gaan in de achtergrond.