Hier ben ik echt heel blij mee en trots op
Het is niet vanzelf gegaan.
En deze ijsvogel hoop ik door de winter te helpen en dan maar hopen dat hij nestelt in de aangelegde nestvoorziening.
Dank.

Hoe wil je hem de winter doorbrengen? Open plekken in het water en visjes toegevoegd?RoquiRocks schreef:Zo hee !
Hier ben ik echt heel blij mee en trots op![]()
Het is niet vanzelf gegaan.
En deze ijsvogel hoop ik door de winter te helpen en dan maar hopen dat hij nestelt in de aangelegde nestvoorziening.
Dank.

CorrectHoe wil je hem de winter doorbrengen? Open plekken in het water en visjes toegevoegd?
Gewoon nieuwsgierig

Ik weet niet hoe die je vijver/water is, maar anders zou je in de rijn gobies kunnen vangen. Een exoot en dus mag je ze niet terugzetten. Ideaal voer lijkt mijRoquiRocks schreef:CorrectHoe wil je hem de winter doorbrengen? Open plekken in het water en visjes toegevoegd?
Gewoon nieuwsgierig

Ik heb natuurlijk een afgeschermd gedeelte in de - ondiepe - sloot uitgegraven dat ik in geval van dichtvriezen kan openhouden.Meksjoef schreef:Ik weet niet hoe die je vijver/water is, maar anders zou je in de rijn gobies kunnen vangen. Een exoot en dus mag je ze niet terugzetten. Ideaal voer lijkt mijRoquiRocks schreef:CorrectHoe wil je hem de winter doorbrengen? Open plekken in het water en visjes toegevoegd?
Gewoon nieuwsgierig
Moet het natuurlijk wel een afgesloten watertje zijn

Heb je de ijsvogelfilm gezien? Deze beestjes hebben heel veel visjes nodig. Dat wordt vaak een bezoekje brengen aan het tuincentrumRoquiRocks schreef:... En deze ijsvogel hoop ik door de winter te helpen en dan maar hopen dat hij nestelt in de aangelegde nestvoorziening...