-- The Gathering + donkerdere updates --
-
Amdijkstra
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Wat ontzettend gaaf zeg! Ik zou nog wel een keertje naar Australie en Afrika willen om dit soort dingen vast te leggen
. De eerste trekt mij het meeste. De tweede is een leuk idee, maar ik denk dat als er meer detail was te zien dat hij nog veel mooier was geweest
.
Gave foto die eerste!
Ik heb een theorievraag over die foto, over de rechter olifant. De contouren van de kop en de kont zijn niet ragscherp, komt dat puur door de haren die daar bovenop zitten? Bij de grote olifant zie je het ook bovenop de kop.
Ik vind het zo frappant, omdat het wel binnen de scherptediepte valt maar toch niet scherp oogt. Komt dat dan puur doordat de lens (en/of sensor?) die fijne details/contouren van die haren (op die afstand?) niet goed kan/kunnen onderscheiden?
Sorry als ik je topic vervuil met mijn vraag
.
Ik heb een theorievraag over die foto, over de rechter olifant. De contouren van de kop en de kont zijn niet ragscherp, komt dat puur door de haren die daar bovenop zitten? Bij de grote olifant zie je het ook bovenop de kop.
Ik vind het zo frappant, omdat het wel binnen de scherptediepte valt maar toch niet scherp oogt. Komt dat dan puur doordat de lens (en/of sensor?) die fijne details/contouren van die haren (op die afstand?) niet goed kan/kunnen onderscheiden?
Sorry als ik je topic vervuil met mijn vraag
- Gotchas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Donkerdere updates geplaatst van alle drie, laatste was inderdaad erg licht 
Originele opnames zijn daar wel scherp.
Komt door het verkleinen van de foto tot webformaatR2D2 schreef: Ik heb een theorievraag over die foto, over de rechter olifant. De contouren van de kop en de kont zijn niet ragscherp, komt dat puur door de haren die daar bovenop zitten? Bij de grote olifant zie je het ook bovenop de kop.
Sorry als ik je topic vervuil met mijn vraag.
Originele opnames zijn daar wel scherp.
Oja, daar zit je natuurlijk ook nog mee *blond* . Jammer eigenlijk, is daar ook niets aan te doen (andere instellingen bij het verkleinen) of houd je dat altijd?
Okee dankjewel Gotchas
.