Topfoto, daar ga je op wedstrijden hoge scores halen 
Gouden operatie
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Dank jullie weer voor de leuke commentaren! Toch bijzonder weer hoe de voorkeuren alle kanten op slingeren. Het doet mij in elk geval veel plezier.
- xafke
- Lid

Kijk dat heb je nu met zaken die niet mainstream zijn. De meningen zijn dan altijd sterker uitgesproken.
Ik denk dat indien je de lat hier hoger had gelegd voor jezelf je wel meer zieltjes kon winnen voor je idee.
Stel je had daar een model met een mooi figuur in die houding ingepakt met die stof de vormen ook per direct perfect waren geweest. Dan was het kwestie van te experimenteren met je licht om alles in de verf te zetten.
En dat zou gewerkt hebben.
Als ik ongeremd mijn mening mag geven dan ontbreekt het hier aan de mooie vormen van borsten en die buik is ook niet je dat.
Ik denk dat indien je de lat hier hoger had gelegd voor jezelf je wel meer zieltjes kon winnen voor je idee.
Stel je had daar een model met een mooi figuur in die houding ingepakt met die stof de vormen ook per direct perfect waren geweest. Dan was het kwestie van te experimenteren met je licht om alles in de verf te zetten.
En dat zou gewerkt hebben.
Als ik ongeremd mijn mening mag geven dan ontbreekt het hier aan de mooie vormen van borsten en die buik is ook niet je dat.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Xafke, ik doe niet aan modellenfotografie. Simple as that.