We zullen zien wat het wordt.
Challenge XXIX - Opdrachten halve finales
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Dat heet standaard fotograferen, Henry
Allemaal veel succes! De opdrachten lijken minder moeilijk dan de vorige, dus het zal van de creativiteit moeten komen
Allemaal veel succes! De opdrachten lijken minder moeilijk dan de vorige, dus het zal van de creativiteit moeten komen
- Henry
- Lid

Ik hoop dat het weer een beetje meezit. Vandaag is het hier in Almere een beetje regenachtig. Morgen wordt er beter weer voorspeld, maar mijn ervaring met die weervoorspellers is dat ze dit heel goed kunnen voor het weer van de vorige dag... 
- ariephz
- Lid

dus geen foto challenge maar een photochop challenge ...Henry schreef:Ariephz: een tactiek kan zijn: gewoon heel veel foto's schieten en vervolgens thuis achter de computer proberen de puzzel compleet te maken.
- Ron62
- Moderator
Morgen krijg je echt mooi weer....sprak Ron Pelleboer.Henry schreef:Ik hoop dat het weer een beetje meezit. Vandaag is het hier in Almere een beetje regenachtig. Morgen wordt er beter weer voorspeld, maar mijn ervaring met die weervoorspellers is dat ze dit heel goed kunnen voor het weer van de vorige dag...![]()
Beetje optimistisch blijven...als ze mooi weer voorspellen geloof ik ze wel en met slecht weer dus niet.
Succes allemaal!
- Geert
- Lid

De schrijvende tutorial van het forum heeft een tutorial nodig voor een drieluikFrans schreef:Ik heb het overleefd.
Nu nog een tutorial zien te vinden voor het maken van een drieluik.
- Wendy
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Idioot weekend gehad en tussendoor heel snel wat foto's gemaakt.
Totaal geen hoogstandje, terwijl ik dit de leukste opdracht tot nu toe vond. Jammerrrrrrr.
Als ik morgen geen tijd heb voor een betere, lever ik deze in...
Totaal geen hoogstandje, terwijl ik dit de leukste opdracht tot nu toe vond. Jammerrrrrrr.
Als ik morgen geen tijd heb voor een betere, lever ik deze in...