Het 4x2 Project
Is het al bijna zover ?

- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik wil die uitdaging ook wel aangaan al kan ik door prive omstandigheden niet garanderen dat ik 4 weken kan meedoen. Maar proberen kan altijd.
Waarom staat dit trouwens in babbelbox en niet gewoon onder projecten???? Ik dank dat dat voor meer leden duidelijker is. Ik zie het nu toevallig maar ik kom zelden in babbelbox.
Waarom staat dit trouwens in babbelbox en niet gewoon onder projecten???? Ik dank dat dat voor meer leden duidelijker is. Ik zie het nu toevallig maar ik kom zelden in babbelbox.
- Freerk_Lautenbag
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ik zou het erg leuk vinden, maar wanneer je alleen nog maar analoog werkt legt dat wel erg veel druk op de tijd. Het initiatief is echter wel erg leuk en ik zal het ook met belangstelling volgen!
- Henry
- Lid

Freerk, ik snap wat je bedoelt. Je kunt altijd kijken of het lukt, toch?
Met name om binnen korte tijd redelijk veel opdrachten te proberen te volbrengen is hier de uitdaging.
@Frans: ik heb even bij het tuincentrum een paar setjes nieuwe handschoenen gehaald. Mensen die zich alst minute willen aanmelden, hebben keuze genoeg.

Met name om binnen korte tijd redelijk veel opdrachten te proberen te volbrengen is hier de uitdaging.
@Frans: ik heb even bij het tuincentrum een paar setjes nieuwe handschoenen gehaald. Mensen die zich alst minute willen aanmelden, hebben keuze genoeg.
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Batterijen opgeladen......lenzen in actief-modus.......volledig klaar voor!!!!
- Henry
- Lid

Nog een paar uurtjes en dan gaan we van start. Zijn er nog mensen die mee willen doen? Het kan nog steeds! De opdracht voor de periode 23 april - 26 april zal ik vanavond tussen 23:00 en 24:00 uur publiceren.
Matthijs, Freerk, Ron62, Wilw, Rob Olivier, Hans van Ee, Bobros, Gotchas, AJL, Nuelle, petervaneekelen, en nog vele anderen, ik heb jullie aanmelding nog niet gezien.
Matthijs, Freerk, Ron62, Wilw, Rob Olivier, Hans van Ee, Bobros, Gotchas, AJL, Nuelle, petervaneekelen, en nog vele anderen, ik heb jullie aanmelding nog niet gezien.