~ Truffel ~
- Nuelle
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Hartelijk dank!!!
Ik vind het fijn om terug te lezen dat gezien wordt dat hier echt mijn heel eigen style in zit. Er is heel wat tijd gaan zitten in het ontwikkelen daarvan en er zit een visie achter. Dat deze tot uiting komt in het eind resultaat en dat dit ook gezien wordt doet mij heel goed! Missie geslaagd.
Mooie woorden Henry: dankjewel!
@Gotchas: lief dank je! Ik had laatst een hondenstel in de studio die wat eh... minder fotogeniek was. Dan is het al lastiger hoor.
Ik vind het fijn om terug te lezen dat gezien wordt dat hier echt mijn heel eigen style in zit. Er is heel wat tijd gaan zitten in het ontwikkelen daarvan en er zit een visie achter. Dat deze tot uiting komt in het eind resultaat en dat dit ook gezien wordt doet mij heel goed! Missie geslaagd.
Mooie woorden Henry: dankjewel!
@Gotchas: lief dank je! Ik had laatst een hondenstel in de studio die wat eh... minder fotogeniek was. Dan is het al lastiger hoor.
- Gotchas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
Voor jouw gevoel ongetwijfeld maar je resultaten zijn echt altijd top.Nuelle schreef: @Gotchas: lief dank je! Ik had laatst een hondenstel in de studio die wat eh... minder fotogeniek was. Dan is het al lastiger hoor.
Ik verbaas me er zelf regelmatig over hoe fotogeniek je ze er iedere keer weer op krijgt.
Erg leuk om te zien en hopelijk mogen we nog heel lang van je kunsten genieten
- Nuelle
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Dankjewel!! Ontzettend lief bericht!!Gotchas schreef:Voor jouw gevoel ongetwijfeld maar je resultaten zijn echt altijd top.Nuelle schreef: @Gotchas: lief dank je! Ik had laatst een hondenstel in de studio die wat eh... minder fotogeniek was. Dan is het al lastiger hoor.
Ik verbaas me er zelf regelmatig over hoe fotogeniek je ze er iedere keer weer op krijgt.
Erg leuk om te zien en hopelijk mogen we nog heel lang van je kunsten genieten