~ Puppy Joop ~
Genieten!!!!
MvG Toon.
MvG Toon.
- Nuelle
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Dankjulliewel!!
@Wim, ik snap wat je bedoeld maar het is geen doffe vlek. Het is de catchlight. Voor pd is de foto extreem verkleind naar 900 x 900 en dan zie je dat minder in detail. Je ziet gewoon de catchlight met daaronder de pupil. Als ik hier op pd kijk zie ik ook een beetje wat jij ziet. Hij had iets naar links gemogen maar voor mij is ie niet storend. Goed punt!
Ik vind de felle catchlights die je vaak ziet in de studio honden fotografie niet mooi. Helemaal niet wanneer je geen ronde gebruikt. Toen ik net begon deed ik dat ook. Twee van die felle vierkanten in t oog. Yak!
@Wim, ik snap wat je bedoeld maar het is geen doffe vlek. Het is de catchlight. Voor pd is de foto extreem verkleind naar 900 x 900 en dan zie je dat minder in detail. Je ziet gewoon de catchlight met daaronder de pupil. Als ik hier op pd kijk zie ik ook een beetje wat jij ziet. Hij had iets naar links gemogen maar voor mij is ie niet storend. Goed punt!
Ik vind de felle catchlights die je vaak ziet in de studio honden fotografie niet mooi. Helemaal niet wanneer je geen ronde gebruikt. Toen ik net begon deed ik dat ook. Twee van die felle vierkanten in t oog. Yak!
- Erik Symoens
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Wederom klasse!!!!
- Daniel Doyen
- Lid

Top klasse !
DD.
DD.
- Dennismulder55
- Lid

Prachtig vakvrouwschap weer!
- Frans
- Lid

Denk dat Wim eigenlijk het linker oogje bedoelt. Voor de kijker rechts.Wim schreef:Geweldig leuke foto's. Het enige wat ik een beetje jammer vind is zijn rechter oogje is nu een doffe vlek.
Zeker nu ik je andere foto's van Jopie heb gezien best opvallend.
- Nuelle
- Lid

- Contacteer:
Ik zie het inderdaad. Hij loopt iets te ver door. Net even gekeken en makkelijk te herstellen gelukkig. Als je er eenmaal naar kijkt zie je niks anders meer.Frans schreef:Denk dat Wim eigenlijk het linker oogje bedoelt. Voor de kijker rechts.Wim schreef:Geweldig leuke foto's. Het enige wat ik een beetje jammer vind is zijn rechter oogje is nu een doffe vlek.
Zeker nu ik je andere foto's van Jopie heb gezien best opvallend.
- SanValaria
- Lid

- Contacteer:
Goed dat ik weer eens langs kom waaien, heel erg leuk om te zien, 2f fraaie opnames en wat een leuk model