Genoeg drupjes, maar je foto van gisteren vond ik sterker.
Druppelweek Fran ma/di/wo/do/vr, upje/za/zo klaar!!!!!
- Wolves fotografie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Zaterdag:
- fran
- Lid

- Contacteer:
Bedankt voor de reacties zaterdag was een heel ander type. Ik vond zelf de warme kleur wel erg mooi. Maar inderdaad de druppels waren minder prominent
.
Zondag staat. Het viel trouwens niet mee om iedere keer iets anders op te zetten, ik had verwacht dat het iets makkelijker zou zijn omdat druppels over het algemaan en zeker in Nederland
, ruimschoots aanwezig zijn.
Maar het was toch weer heel leuk om te doen
.
Zondag staat. Het viel trouwens niet mee om iedere keer iets anders op te zetten, ik had verwacht dat het iets makkelijker zou zijn omdat druppels over het algemaan en zeker in Nederland
Maar het was toch weer heel leuk om te doen
- @win
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Zaterdag: erg leuke foto. Leuk detail dat alleen op de kleine slak druppels liggen
Zondag: op zich een prima foto, maar niet helemaal scherp. Ik zou toch aanraden om de flits te gebruiken. En als het even kan een flitser naast de druppel ipv op je camera. Alternatief is om met een wit stukje papier het licht te reflecteren op bijvoorbeeld het plafond waardoor je een indirecte belichting krijgt. Je druppels zullen daar echt een stuk scherper van worden.
Zondag: op zich een prima foto, maar niet helemaal scherp. Ik zou toch aanraden om de flits te gebruiken. En als het even kan een flitser naast de druppel ipv op je camera. Alternatief is om met een wit stukje papier het licht te reflecteren op bijvoorbeeld het plafond waardoor je een indirecte belichting krijgt. Je druppels zullen daar echt een stuk scherper van worden.
- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
Zondag:
Ik sluit mij aan bij Edwin, goede tips!
Ik sluit mij aan bij Edwin, goede tips!
- fran
- Lid

- Contacteer:
Iedereen bedankt weer @win ook voor de tip. Deze foto was buiten gemaakt dus weinig plafond om tegen te flashen.
Het was leuk om een keer te proberen maar ik weet niet of ik nog veel splashes zal fotograferen, is toch niet helemaal mijn ding
. Druppeltjes op iets ligt me meer
.
Het was leuk om een keer te proberen maar ik weet niet of ik nog veel splashes zal fotograferen, is toch niet helemaal mijn ding