Zwart-wit week Kees Ma-Di-Wo-Do-Vr-Za-Zo
ik zou links en aan de onderkant een stuk croppen...links zodat die 2 rennende mensen verdwijnen en onder net boven de pion op de grond..
die 2 lichtbronnen geeft de foto aan aparte sfeer
die 2 lichtbronnen geeft de foto aan aparte sfeer
- Marcel Spijker
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mis de rook uit de neus van de draak 
De voetbal foto is erg leuk! Alleen zou ik onder een stuk croppen.
- Kees Luiten
- Lid

- Contacteer:
Was net te laat met die rook......had het net uitgeblazenMarcel Spijker schreef:Mis de rook uit de neus van de draak
Er ligt nog een bal onder in beeld en die wil ik er wel in laten net als die twee voetballers links van de foto...
Moet nog kijken voor de vrijdag foto, is echt een chaotische week geweest
- pipanda
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Maandag; lekker scherp op de sigaret. Maar op de 1 of andere manier kijkt deze foto niet helemaal lekker, ik moest namelijk ondanks de scherpte toch even kijken waar ik hier nu precies naar keek. Ik denk met een net wat andere compo, iets meer rechts erop, zodat je ziet waar de sigaret conact maakt met de asbak. Het dan wat duidelijker overkomt
dinsdag;Ook deze foto is ondaks de scherpte niet echt duidelijk, ook hier zou een andere compo/standpunt (wat hoger standpunt )dat wat kunnen verbeteren.
woensdag; leuk draakje wat fel verlicht maar daardoor komt het beestje wel lekker naar voren
Donderdag; leuk gedaan. door de mist de lampen en de beweging is het een intressante plaat geworden
dinsdag;Ook deze foto is ondaks de scherpte niet echt duidelijk, ook hier zou een andere compo/standpunt (wat hoger standpunt )dat wat kunnen verbeteren.
woensdag; leuk draakje wat fel verlicht maar daardoor komt het beestje wel lekker naar voren
Donderdag; leuk gedaan. door de mist de lampen en de beweging is het een intressante plaat geworden
- Kees Luiten
- Lid

- Contacteer:
Vrijdag foto gepost. Deze is zeker minder mysterieus
Kerkje van Stad..... 
ben ook bang dat ik hier niet echt warm van wordt...
maar je hebt nog 2 dagen
maar je hebt nog 2 dagen
- Kees Luiten
- Lid

- Contacteer:
Precies, foto's staan klaar voor een HDR bewerking
Nog nooit gedaan ,wil ik eens mee gaan experimenteren 
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Donderdag. Een hele interestante opname. Die lampen in de mist doen het erg goed, maar voor mij maakt de duidelijke actie die in de foto zit hem zo aantrekkelijk.
Vrijdag. Ik ben bang dat ik hier de algemene mening volg. Ik ben benieuwd naar je HDR bewerking. Dat heb ik ook nog nooit gedaan, ik weet niet eens hoe het moet
.
Vrijdag. Ik ben bang dat ik hier de algemene mening volg. Ik ben benieuwd naar je HDR bewerking. Dat heb ik ook nog nooit gedaan, ik weet niet eens hoe het moet
- Kees Luiten
- Lid

- Contacteer:
Voor de HDR bewerking gaat You Tube mij helpen
https://www.youtube.com/watch?v=CVuDbcAfN_I" onclick="window.open(this.href);return false;, hoop dat het hiermee lukt.
Het resultaat zal nog wel op zich laten wachten.... eerst nog wat zwart/wit foto's maken, en de Challenge VII en er komt nog een Tegenstellingenweekend en,en,en weet al niet nog meer
De Zaterdagfoto staat er ook
Het resultaat zal nog wel op zich laten wachten.... eerst nog wat zwart/wit foto's maken, en de Challenge VII en er komt nog een Tegenstellingenweekend en,en,en weet al niet nog meer
De Zaterdagfoto staat er ook
- sho man
- Lid

- Contacteer:
vrijdag: daar is alles al over gezegd en daar kan ik me wel in vinden minste uit je serie
Zaterdag: eens met pim over de crop verder wel een goede foto nog 1 kees dan mag je verder met de challange
groet Sieger
Zaterdag: eens met pim over de crop verder wel een goede foto nog 1 kees dan mag je verder met de challange
groet Sieger
buiten de voorgestelde crop zou ik ook de linkerrij croppen...die oogt minder scherp dan de rest van de foto...